הקודים ה"סודיים" של נטפליקס יעזרו לכם להחליט במה לצפות

בענקית הסטרימינג יש כל כך הרבה תכנים וקטגוריות, שלפעמים קשה שלא להירתע מכך • רוצים למיין את התכנים הרבים לפי ז'אנרים? הקליקו כמה קודים פשוטים – ופשוט תתחילו לצפות

צפייה בטלוויזיה (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

בא לכם לצפות במשהו בטלוויזיה, פתחתם נטפליקס – אבל אתם לא מסוגלים לבחור? נרתעים מכמות הלשוניות, התפריטים, הקטגוריות, תתי-הקטגוריות ותתי-תתי-הקטגוריות שענקית הסטרימינג ממיינת באמצעותם את ארכיון התכנים האדיר שלה? הנה טיפ קטן אך יעיל שעשוי לסייע לכם לקבל את ההחלטה הגורלית – ועל הדרך להרגיש כמו האקרים ערמומיים.

למי שטרם נחשף לכך, מתברר שנטפליקס מתחזקת רשימה של "קודים" פנימיים, יש שיגידו (כבר לא) סודיים, שבאמצעותה אפשר להגיע ישירות לז'אנר מסוים של סרטים וסדרות. כל קוד כולל כמה ספרות, אותן פשוט צריך להזין לשורת החיפוש של האפליקציה – ואז מוצגת על המסך רשימה של תכנים רלוונטיים לאותו קוד.

שימוש בקודים בנטפליקס // צילום מסך

בדקנו בעצמנו את הנושא, והטריק עובד לא רע גם בישראל. מלבד כמה תוצאות שנויות במחלוקת שהיינו משלבים אולי בז'אנר אחר (בפעם האחרונה שצפינו ב"קופה ראשית", היא לא נחשבה למדע בדיוני), הקודים המובאים כאן פועלים גם בגרסה העברית של האפליקציה. אז תשלפו פנקסים... ואל תגלו לאף אחד.

שימוש בקודים בנטפליקס // צילום מסך

46576 – אקשן/בלשי/הרפתקאות.

10118 – קומיקס/מדע בדיוני (אם כי קיבלנו תחת הקוד הזה גם את "קופה ראשית").

1568 – אקשן/מדע בדיוני.

10944 – אימה.

10256 – קומדיות.

5349 – סרטי תעודה היסטוריים.

90361 – סרטי תעודה מוזיקליים.

31273 – בעיקר קטגוריות רומנטיות למיניהן, דוגמת "משולשי אהבה".

1474015/1475065/1475071/1395703 – תכנים לחג המולד.

שתהיה לכם צפייה מחתרתית נעימה!

מדע בדיוני? "קופה ראשית", צילום: עמי שומן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר