בעקבות מותו של מת'יו פרי: האם צפוי איחוד נוסף של "חברים"?

ההנחה בקרב יודעי דבר היא כי לצד קטעים של פרי בדמותו של צ'נדלר, חבריו לקאסט הסיטקום האיקוני ירצו גם לחלוק חוויות אישיות על הבמה • "הם מאוד נלהבים לחלוק את הזיכרונות האישיים שלהם ולתת לו את המחווה הזו שכל כך מגיעה לו", סיפר מקור לאתר הדיילי מייל

מאז ולנצח. חברי הקאסט של "חברים". צילום: רויטרס

מותו הפתאומי של מת'יו פרי לפני כשלושה שבועות בגיל 54 הותיר מיליוני מעריצים שבורים ועם חור בלב וגעגוע אותו חולקים גם חמשת חבריו הנותרים לקאסט המצליח של "חברים", אשר הספידו אותו בכאב משותף ואישי בסדרת פוסטים שעלו ברשת. כעת ייתכן שהמעריצים יזכו למחווה מרגשת לזכרו מוקדם משציפו.

לפי דיווחים באתרי הבידור מעבר לים, חמשת חברי הקאסט הנותרים, דיוויד שווימר, ליסה קודרו, ג'ניפר אניסטון, מאט לה בלאנק וקורטני קוקס, יתאחדו ככל הנראה בקרוב שוב על הבמה, שנתיים אחרי פרק האיחוד המדובר במאי 2021.

מת'יו פרי, צילום: איי.פי.

האיחוד, במידה ואכן יתממש בסופו של דבר, צפוי להתקיים בטקס האמי הקרוב שיתקיים ב-15 בינואר. "הם מאוד נלהבים לחלוק את הזיכרונות האישיים שלהם ולתת לו את המחווה הזו שכל כך מגיעה לו", סיפר מקור לאתר הדיילי מייל. "כשזה מגיע למוות של מת'יו, הרגשות עדיין מאוד סוערים וזה נושא מאוד כאוב עבורם, אבל זה מובן לחלוטין", הוסיף.

פרק האיחוד של חברים משנת 2021 (ארכיון), צילום: אי.פי.אי

בעוד הפרטים על האיחוד על הבמה טרם ידועים, ההנחה בקרב יודעי דבר היא כי לצד קטעים של פרי, החברים ירצו גם לחלוק חוויות אישיות על הבמה. "הם מאוד רוצים להתכנס יחדיו על הבמה ולדבר עליו תוך שהם חולקים בזיכרונות הייחודיים והאישיים שלהם ממנו ומספרים לעולם על האדם האמיתי מאחורי הדמות של צ'נדלר", הוסיף המקור. "אם כולם יצליחו להסכים על מחווה ראויה ויקבלו את ברכת המשפחה, הם יתאחדו בוודאות כדי לייצר לילה מיוחד עבור מת'יו ועבור כל מי שאהב אותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר