כוכבת "ימי חיינו" הלכה לעולמה

השחקנית האמריקנית-יהודייה ארלין סורקין, המוכרת בעיקר בשל תפקידה באופרת הסבון הוותיקה, מתה בגיל 67 • היא גם הייתה הראשונה שדיבבה את דמותה של הנבלית הארלי קווין בסדרות אנימציה מבית DC

"ימי חיינו". צילום: יוטיוב

השחקנית האמריקנית-יהודייה ארלין סורקין, המוכרת בעיקר בזכות גילומה של מעצבת האופנה ומארגנת החתונות האקסצנטרית קאליופה ג'ונס באופרת הסבון "ימי חיינו" בין השנים 1984 ל-2010 (עם כמה הפוגות באמצע), הלכה לעולמה בגיל 67. סורקין גם הייתה הראשונה שדיבבה את דמותה של הנבלית הארלי קווין, אהובתו של הג'וקר, בסדרות אנימציה ובמשחקי מחשב מבית אולפני DC קומיקס. למעשה היה זה ג'יימס גאן, מנהל אולפני DC, שאישר אתמול (שבת) את דבר מותה. "נוחי על משכבך, ארלין סורקין, קולה המקורי והמוכשר של הארלי קווין, שעזרה לעצב את הדמות שכה רבים מאיתנו אוהבים", כתב גאן בפוסט אינסטגרם.

ארלין סורקין. צילום: FilmMagic

נוסף על הופעותיה ב"ימי חיינו" ובעולם האנימציה של DC, היה לסורקין תפקיד קבוע בסיטקום "דואט" ששודרה בין 1987 ל-1989 ברשת פוקס, נוסף לתפקידים קטנים בסרטים כמו "משנה מקום משנה מזל" (1983) עם אדי מרפי ו"אוסקר" (1991) עם סילבסטר סטאלון. היא גם הייתה בין כותבי התסריט של הקומדיה הרומנטית "תמונה מושלמת" עם ג'ניפר אניסטון מ-1997. סיבת מותה של השחקנית הוותיקה טרם פורסמה, אולם עיתון ההוליווד ריפורטר האמריקני פרסם כי בעיות בריאותיות מנעו ממנה להופיע מול המצלמה בשנים האחרונות. למעשה, מלבד חזרתה ל"ימי חיינו" ב-2010, תפקיד המשחק האחרון שלה היה ב-2004, כשהתארחה בפרק של הסדרה "פרייז'ר".

סורקין, שהייתה מועמדת לשני פרסי אמי לבידור בשעות היום (Daytime Emmy), הותירה אחריה בעל - מפיק הטלוויזיה והתסריטאי כריסטופר לויד ("בנות הזהב", "משפחה מודרנית", "פרייז'ר" - לא להתבלבל עם כוכב "בחזרה לעתיד" בעל השם הזהה), ושני ילדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר