אנה ארונוב ל"ישראל היום": "לא ציפיתי שזה יקרה לי"

המחזמר "שיקגו" יציין 50 שנה על הבמות בגרסה ישראלית חדשה בתיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי • לצידה של ארונוב ישתתפו בין היתר רונה לי שמעון, רוני דלומי ורן דנקר

אנה ארונוב. צילום: אבישי מסטי

אל הכאוס והמתח בחיים עצמם בישראל 2024 תצטרף אחת הקלאסיקות הגדולות ממחזות הזמר מברודוויי, שמתארת סביבה כאוטית מסוג אחר: שיקגו. המחזמר "שיקגו" יציין 50 שנה על הבמות בגרסה ישראלית חדשה בתיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי. 

במחזמר ישתתפו רונה לי שמעון (בתפקיד ולמה קלי), רוני דלומי (בתפקיד רוקסי), רן דנקר (בתפקיד בילי פלין), מירי מסיקה (בתפקיד מאמא מורטון) ואנה ארונוב (בתפקיד מונה).

"להגיד שאני מתרגשת זו לא מילה", מספרת ארונוב ל"ישראל היום". "זו ממש הגשמת חלום בשבילי לשחק בתפקיד מונה. לא ציפיתי שזה יקרה לי, בגיל 42, לקבל תפקיד שהוא חלום חיי ובכלל במחזמר הכי אהוב עליי. מאז שאני קטנה הלכתי לברודוויי לצפות בו וצפיתי אינספור פעמים בסרט.

כרזת המחזמר "שיקגו", צילום: יחצ

"אני מאוד מחוברת למוזיקה, לתלבושות ולתקופה בה הוא מסופר. זה אחד הרגעים המרגשים בחיי, בין אם זה לעלות על במה ובין אם זה לחזור לסטודיו לריקוד ולזוז - שזה מרגש אותי לא פחות".

כזכור, המחזמר "שיקגו" מספר את סיפורן של שתי נשים, ולמה קלי ורוקסי הארט, שיעשו הכל כדי להתפרסם ולככב בכותרות העיתונים. השתיים הופכות ליריבות הראשיות בבית הסוהר שמנהלת מאמא מורטון, הסוהרת הראשית. כשעו"ד הצמרת בילי פלין מנסה להציל את שתיהן מאימת הדין, המשפט הופך לקרקס אחד גדול, ומעניק לשתיים את הפרסום שהן כל כך מייחלות לו.

אנה ארונוב ב"שיקגו", צילום: רפי דלויה

המחזמר, בבימויו של אלדר גוהר גרויסמן, ובליווי תזמורת חיה, יעלה בפברואר 2025 במשכן לאמנויות הבמה, תל אביב למספר הצגות מוגבל. על התרגום אחראי אהוד מנור ועל הניהול המוזיקלי ליאור רונן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר