הסופר והעיתונאי הבריטי ותומך ישראל הנלהב מגיע לארץ למופע מיוחד

דאגלס מארי, שביקר בישראל לאחר 7 באוקטובר, יגיע למופע הרצאה חד פעמי ומיוחד • הוא יחלוק עם הקהל הישראלי את חוויותיו ותצפיותיו ממקור ראשון מאזורי הסכסוך, ויספק תיאור חי על הסבל האנושי והכוח שהופעל, מנקודת מבט אישית וקרובה

דאגלס מארי. צילום: Stuart Mitchell, Inc Monocle Photography

מאז 7 באוקטובר הסופר והעיתונאי דאגלס מארי ביקר בישראל פעמים רבות, סייר ביישובי העוטף וברחבי המדינה, כתב עשרות מאמרים, טורי דעה ופוסטים ברשתות החברתיות בעד ישראל, צילם כתבות רחבות ועמד לצידנו באינספור ראיונות לעיתונות העולמית. באפריל האחרון הוא אף קיבל אות הוקרה מיוחד מנשיא המדינה ומשר התפוצות על פעילותו מאז 7 באוקטובר.

כעת מגיע שוב לישראל מחבר רבי המכר "המלחמה במערב", "טירוף ההמונים: מגדר וזהות" ו"המוות המוזר של אירופה", ומי שהקדיש חלק ניכר מהשנים האחרונות לדיווח מהחזית באוקראינה ובעזה - והפעם לראשונה למופע-הרצאה חד פעמי וראשון מסוגו מול הקהל הישראלי. המופע יתקיים ב-4 בדצמבר בהיכל התרבות בתל אביב.

דאגלס מארי בביקורו בישראל, צילום: Stuart Mitchell, Inc Monocle Photography

במופע יחלוק את חוויותיו ותצפיותיו ממקור ראשון מאזורי הסכסוך הללו, ויספק תיאור חי על הסבל האנושי והכוח שהופעל, מנקודת מבט אישית וקרובה, כמו גם את התובנות שלו על הבחירות הקרבות בארה"ב והשפעתן הפוטנציאלית על עתידה.

דאגלס מארי בביקורו בישראל, צילום: Stuart Mitchell, Inc Monocle Photography

מארי התפרסם בעבר בשל הביקורת שלו על האסלאם ועל ההגירה. מבקריו רואים בו איש ימין קיצוני בעל דעות איסלאמופוביות, ואוהדיו רואים בו כאביר חופש הביטוי, מה שהופך אותו לדמות שנויה במחלוקת בחוגים האקדמיים בבריטניה. לפני מספר שנים טען הפילוסוף היהודי-צרפתי ברנאר-אנרי לוי: "בין אם אתה מסכים עימו או לא, דאגלס מארי הוא מהאינטלקטואלים הציבוריים הבולטים ביותר כרגע".

לכרטיסים הקליקו כאן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר