שני אנשים החלו לריב בהופעה של שחר חסון - כך הוא הגיב

הסטנדאפיסט העלה סרטון משעשע ומיוחד לחשבון הטיקטוק שלו, בו הוא משלים בין שני גברים שרבו במהלך ההופעה שלו • הסרטון קיבל תפנית מרגשת בעלילה, והגולשים שיבחו את המופע

מופע הסטנדאפ של שחר חסון. צילום: טיקטוק

הסטנדאפיסט שחר חסון העלה אמש (שלישי) סרטון מקסים ומשעשע במיוחד, בו הוא מנסה להשלים בין שני אנשים שהחלו לריב במהלך ההופעה שלו. 

"חברים, לא לריב", פתח חסון את דבריו בסרטון. "תנו לי לטפל בזה, בשביל זה אני כאן. תסבירו לי מה הבעיה", אמר. לאחר מכן, אחד הבחורים הסביר כי הגבר שמאחוריו שם את רגלו על הראש שלו. 

@shahar_hason

"אנחנו מוקפים בשמונה אויבים. הדבר האחרון שצריך עכשיו זה ריב על זה שבטעות הבן אדם שם ככה את הרגל ונגעה לך הסוליה בראש", הסביר והתייחס למצב במדינה, כשהוא משלב בדיחות כחלק ממופע הסטנדאפ שלו. 

בהמשך, חסון הבין כי אחד הגברים הגיע להופעה מבקעת הירדן, יחד עם קבוצה שהביאה לו כמתנה קופסת תמרים - שיש מאחוריה סיפור: אחת הנשים אמרה שאלו תמרים מהמטע של בעלה שנהרג לפני ארבעה חודשים. 

שחר חסון, צילום: משה שי

"וואו איזה מרגש", אמר חסון שמיד פנה לגברים שרבו. "אתה יכולת להאמין שזה שאתה רבת איתו, מבקעת הירדן, הוא חבר של רפאל שנהרג לפני ארבעה חודשים והיום יום ההולדת שלו והוא נלחם עבור המדינה?", הוסיף. לבסוף, חסון ביקש מהשניים להתחבק וללחוץ ידיים.

התגובות לסרטון שיבחו את חסון על מופע הסטנדאפ המאחד והמרגש. "יש סטנדאפיסטים ויש את שחר חסון", כתב אחד הגולשים. "מסתבר שיש כזה דבר סטנדאפ מרגש", הוסיפה גולשת אחרת. מגיבים נוספים כתבו: "הבן אדם מוכיח את עצמו כעילוי", "אתה תביא שלום במזרח התיכון" ו"אתה יחיד ומיוחד". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר