יוסי וידר. צילום: ללא

השחקן והקומיקאי יוסי וידר (״שנות ה-80״) הלך לעולמו בגיל 57

וידר היה מוכר בעיקר בעקבות החיקויים שנהג לבצע • הוא זכה לפריצה הראשונית שלו בשנות ה-90, כשדן שילון ומשפחתו ישבו במסעדה ונחשפו ליכולות הקומיות שלו

[object Object]

השחקן, הקומיקאי והחקיין יוסי וידר הלך לעולמו בגיל 57 בבית החולים איכילוב בתל אביב. וידר היה מוכר בעיקר בעקבות החיקויים שנהג לבצע, ותפקידו בסדרה "שנות השמונים".

יוסי וידר, צילום: ללא

הוא זכה לפריצה הראשונית שלו בשנות ה-90, כשדן שילון ומשפחתו ישבו במסעדה ונחשפו ליכולות הקומיות שלו כשהחל לחקות דמויות מפורסמות. שילון, שהתלהב מיכולותיו של וידר והזמין אותו להתארח בתוכנית "דן שילון מארח" שם חיקה את יצחק רבין.

וידר החל להשתתף בתוכנית "פספוסים" של יגאל שילון ולהפגין את כשרון החיקוי שלו, אותו נהג להפגין גם בתוכניות רדיו רבות באופן קבוע, בהן בתוכנית של ירון אילן ברדיו ירושלים, ובתוכנית "דידי לוקאלי" של דידי הררי.

יוסי וידר, צילום: ללא

בשנת 2007 מתח וידר את יושב ראש הכנסת רובי ריבלין כשחיקה את שמעון פרס וביקש ממנו לפרוש מההתמודדות לנשיאות. ובשנת 2017 מתח את העיתונאי אמנון אברמוביץ' כשחיקה את אהוד ברק.

הוא העלה מופע יחיד, שיחק בסדרה "שנות השמונים" את מנדל הרומני, ואף נקלע לשערורייה תקשורתית כאשר חיקה במסגרת קמפיין של מפלגת הליכוד את העיתונאי אמנון אברמוביץ' ולעג לכוויות שקיבל במלחמת יום הכיפורים. לאחרונה עוד הספיק לככב בסרט הקולנוע "ההילולה", סרטו של שלום אסייג, שהפך אחד הסרטים המצליחים של השנה החולפת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו