אסף זלמנוביץ'. צילום: קוקו

מספסל הלימודים ל"הבימה": הסטודנט שיגלם את הדמות האגדית

בעודו לומד בבית ספר למשחק, אסף זלמנוביץ' ייכנס לנעלי העץ של "פינוקיו" במחזמר שיעלה החודש בתיאטרון הבימה • "בתקופה הזאת מבחינתי זו שליחות"

[object Object]

החלום הגדול של כל בוגר בית ספר למשחק הוא להתקבל עם תום הלימודים להפקה יוקרתית בתיאטרון הרפרטוארי, ואם זה תפקיד ראשי - אז בכלל מדובר בפנטזיה. זה בדיוק מה שקרה לשחקן אסף זלמנוביץ' (25), שבעודו לומד בשנה ג' בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין נבחר לתפקיד הראשי במחזמר "פינוקיו", שיעלה החודש בתיאטרון הבימה.

"שיחקתי עד היום בהצגות שונות לילדים ולמבוגרים, אבל אין ספק שזו הגשמת חלום", זלמנוביץ' אומר בהתרגשות רגע לפני שהוא נכנס לנעלי העץ של פינוקיו. "מבחינתי זו ממש שליחות. לחשוב שבגלל משהו שאנחנו עושים ילדים ייכנסו לאולם תיאטרון ויחוו אסקפיזם למשך שעה ו־20 דקות - זה מרגיש כמו מתנה, שאנחנו נותנים גם לעצמנו, אגב. זה אי של שקט ושפיות, ובתקופה הזאת יש לזה הרבה ערך".

כיכר הבימה, צילום: גדעון מרקוביץ'

את העיבוד למחזמר כתב אפרים סידון, את המוזיקה מירון מינסטר ועל הבימוי אחראי גמא פריד. לצידו של זלמנוביץ' משחקים גם יגאל שדה, רונית אפל, הילה שלו, ניר זליחובסקי, ניל משען, יואב מילשטיין, גל גולדשטיין, אופק זרקו וגל שטרית.

אם יש דבר אחד שאתה לוקח מהסיפור של פינוקיו, מה זה יהיה?

"הייתי לוקח ממנו את הרעיון של מה זה להיות ילד אמיתי: אדם שמתחשב, בעל בינה, שלא רואה רק את עצמו אלא גם את הסובבים אותו. הוא מתחיל כילד מאוד אגואיסט, ולאט־לאט עובר תהליך שבו הוא מסתכל על הסביבה שלו. זה מסר מאוד יפה גם לילדים וגם למבוגרים - במיוחד בעולם שבו אנחנו חיים כיום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו