האם להקת קולדפליי פורשת?

כריס מרטין, סולן הלהקה הוותיקה והמצליחה, מספר בראיון חדש כי האלבום הבא שההרכב יוציא יהיה גם האחרון בהחלט

קולדפליי, צילום: יח"צ

האם להקת קולדפליי הולכת להפסיק להקליט מוזיקה חדשה בעוד שלוש שנים? אם להאמין לסולן כריס מרטין, נראה שכן.

בריאיון שהעניק השבוע לרדיו 2 של ה-BBC, אמר הזמר הבריטי כי לדעתו האלבום האחרון של להקתו ייצא ב-2025. לאחר מכן, הוא אומר, יתמקדו הוא וחבריו אך ורק בהופעות חיות. או מה שהוא מגדיר כטור ניצחון באורך עשור.

"ובכן, אני יכול להגיד לך שהאלבום האחרון שלנו ייצא ב-2025, ולאחר מכן אני חושב שרק נעשה סיבובי הופעות", אמר מרטין למגיש הרדיו ג'ו וויילי. "אולי נעשה כמה שיתופי פעולה למיניהם, אבל קטלוג היצירה של קולדפליי כפי שהוא - יסתיים שם".

מוקדם יותר השנה, אמר מרטין בריאיון למגזין המוזיקה NME, שמלכתחילה התוכנית שלו ושל להקתו הייתה להקליט ולהוציא לא יותר מ-12 אלבומים. "זה לוקח המון לשפוך את כל מה שיש לך ביצירת האלבומים", אמר אז. "אני אוהב את זה וזה תהליך מדהים, אבל הוא גם מותח ואינטנסיבי. אני מרגיש שהואיל ואני יודע שלאתגר הזה יש סוף, ליצור את המוזיקה הזו לא מרגיש קשה. זה מרגיש כאילו 'זה מה שאנחנו אמורים לעשות'".

קולדפליי הוציאה את אלבומה הראשון "Parachutes" בשנת 2000, וזכתה לאהדת הקהל והמבקרים כאחד. בהמשך הפכה ליצרנית להיטי ענק ולאחת הלהקות המצליחות ביותר בעולם, תוך שינוי סגנונה המוזיקלי ונטייה לכיוונים פופיים ואלקטרוניים יותר. לפני כחודשיים הוציא ההרכב את "Music of the Spheres", אלבומו התשיעי במספר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר