על רקע חשיפת מחלתה: צפו ברגע המרגש של סלין דיון

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, נראתה הזמרת הבריטית אדל פורצת בבכי • זאת לאחר שגילתה שדיון נוכחת בהופעתה בלאס וגאס • היא ניגשה אליה, והשתיים ניגבו את דמעותיהן המשותפות לקול תשואות המעריצים הנפעמים

אדל וסלין דיון חולקות רגע מרגש בלאס וגאס. צילום: טיקטוק

הזמרת אדל, שמופיעה בשנתיים האחרונות באולם הקולוסיאום המפואר שבמלון סיזרס פאלאס בלאס וגאס, התרגשה בשבת האחרונה עד דמעות לראות בקהל מעריצה מפורסמת במיוחד - לא אחרת מהמוזה שלה, סלין דיון. במהלך ביצוע מרגש ללהיט "When We Were Young", הבחינה הכוכבת הבריטית בת ה-36 בדיווה הקנדית המבוגרת ממנה בעשרים שנים בדיוק.

אחרי שקלטה מי יושבת מולה ומאזינה לה, אדל הפסיקה לשיר, ירדה מהבמה וניגשה לסלין תוך שהיא מתייפחת. דיון קמה על רגליה והשתיים התחבקו ארוכות, בירכו זו את זו ולאחר מכן גם ניגבו את דמעותיהן המשותפות לקול תשואות המעריצים הנפעמים, שללא ספק הוציאו מהכיסים ממחטות משלהם.

@nas.archives#celinedion#adele#weekendswithadele#whenwewereyoung#adele#celinedionchallenge#fyp#legend#fy#myheartwillgoon#adele21#someonelikeyou#moments♬ original sound - NAS

המאורע תועד על ידי כמה צופים והועלה ביממה האחרונה לרשת, ועכשיו גם לכם יש הזדמנות לשלוף את הטישו, שכן לא בכל יום רואים את שתיים מהזמרות הגדולות ביותר בכל הזמנים מתנהגות באופן כל כך חשוף, אמיתי ואנושי.

@adkins_alleverything#weekendswithadele#adele#adeleaccess#adelevegas#adelefans#adelefinalshow#loveadeleforever#adeleadkins❤️#adeleismylife#adeleiseverything♬ เสียงต้นฉบับ - ADELE🪐

כזכור, ב-2022 חשפה סלין דיון שהיא מתמודדת עם הפרעה נוירולוגית בשם תסמונת האדם הנוקשה. מצבה הרפואי המורכב אילץ אותה לבטל את סיבובי ההופעות שלה ובעצם להפסיק להופיע באופן סדיר, והפעמים הבודדות שהיא עלתה על הבמה בשנים האחרונות היו באירועים מיוחדים, דוגמת טקס הפתיחה של האולימפיאדה בפריז. הגעתה של דיון לאולם הקולוסיאום היתה סוג של סגירת מעגל מבחינתה - שכן היא הופיעה בקביעות על אותה במה בדיוק בין ב-2003 ל-2007 ובין 2011 ל-2019, והקולוסיאום, שהושק ב-2003, למעשה נבנה לכבוד סדרת ההופעות הראשונה שלה.

עכשיו אפשר לומר שדיון העבירה בפועל את השרביט לאדל, אשר הפצירה בקהל לכבד את נוכחותה של הדיווה ותיארה אותה כאחד האנשים האהובים עליה. "לא רציתי להופיע בחדר שבו סלין היתה, אלא רציתי להופיע בחדר שנבנה לכבודה", סיכמה אדל את החווייה המטלטלת ומעוררת ההשראה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר