"ציון דרך משמעותי": אלו כוכבות הפופ שישתתפו בפסטיבל הבינלאומי

פסטיבל המוזיקה "פרימוורה סאונד", אחד הפסטיבלים המוכרים והאהובים על הקהל הישראלי, פרסם את הליין-אפ שלו לשנת 2025 - כשברשימה בולטות הזמרות החמות של השנה האחרונה • "נוכחותן של שלוש האמניות האלה בפסטיבל היא ללא ספק יעד שהושג"

פסטיבל פרימוורה, ארכיון. צילום: Sharon Lopez

פסטיבל המוזיקה "פרימוורה סאונד", אחד הפסטיבלים המוכרים והאהובים על הקהל הישראלי, פרסם היום (חמישי) את הליין-אפ הרשמי שלו לשנת 2025 - כשברשימת האמנים מופיעים כמה מהשמות החמים של השנה האחרונה.

הפסטיבל המפורסם, מתקיים ב־20 השנים האחרונות על חוף ימה של ברצלונה, נערך מדי שנה בחודש יוני ונמשך כשבוע. השנה, הצליח הפסטיבל לגייס שלוש מכוכבות הפופ החמות ביותר של השנה האחרונה: צ'ארלי XCX, סברינה קרפנטר וצ'אפל רואן - שלושתן זמרות בולטות שכבשו את הרשתות ואת המצעדים. 

סברינה קרפנטר, צילום: AFP

הליין-אפ הרשמי של הפסטיבל כולל גם את התקליטנית הישראלית מור אליאן, להקת חיים הכוללת שתי אחיות יהודיות ואמנים נוספים כמו FKA Twigs, Beabadoobee, Beach House, Clairo ועוד.

מעבר להישג הנדיר של שלוש נשים כמופעי הכותרת הגדולים, גם שאר הליין-אפ של פרימוורה סאונד, הכולל 147 הופעות, מאוזן מגדרית - מה שהפך למאפיין של הפסטיבל מאז 2019. בהודעה לעיתונות, פרימוורה כינתה את השלישייה (קרפנטר, צ'ארלי ורואן) כ"ציון דרך משמעותי המחזק את מעמדן כפנים החדשות של הפופ ברמה העולמית, כל אחת עם הייחודיות שלה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Charli (@charli_xcx)

בהודעה הרשמית לעיתונות נכתב: "צ'ארלי XCX תופיע בפסטיבל בשנה השנייה ברציפות, מונעת על ידי תופעת ה-'Brat' חסרת המעצורים; צ'אפל רואן הייחודית, עם הסיפור שלה שנראה כמו סרט, תענוד את כתר 'נסיכת המערב התיכון' הנוצץ שלה (שם האלבום הגדול שלה); סברינה קרפנטר, החלום האמריקני שהפך לזמרת פופ, תציג את הקסם האינסופי של 'Short n' Sweet'. אם פרימוורה סאונד תמיד שאף להיות השתקפות מוזיקלית של הזמן והמקום שלו, נוכחותן של שלוש האמניות האלה בפסטיבל היא ללא ספק יעד שהושג. תמונה שתיזכר. משהו לחגוג".

ההרשמה למכירת הכרטיסים למעריצים פתוחה כעת, וכרטיסי המכירה המוקדמת יהיו זמינים החל מ-28 באוקטובר בשעה 12:00 בבוקר שעון ישראל. 

פרימוורה סאונד יתקיים בברצלונה, ספרד, בין התאריכים 5 עד 7 ביוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר