"ניסו להחריב את ההופעה שלה": נציג גרמניה לאירוויזיון יוצא להגנת עדן גולן

כוכב הפופ איזאק, שייצג את גרמניה בתחרות המוזיקה האירופית, סיפר בראיון כי לדעתו עדן גולן חוותה יחס עוין • "הסלוגן של האירוויזיון הוא 'מאוחדים על ידי המוזיקה' ואני לא ראיתי שום אחדות בנקודה הזו"

עדן גולן מניפה את דגל ישראל בגמר האירוויזיון. צילום: איי.אף.פי.

הנציג הגרמני בתחרות האירוויזיון האחרונה, כוכב הפופ איזאק, מאמין כי הנציגה הישראלית עדן גולן חוותה יחס עוין במהלך התחרות, וכי האווירה באולם הייתה "רוויית שנאה", כדבריו.

בראיון שקיים, הוא נשאל אם עדן אכן נתקלה ביחס פוגעני. "אני חושב שכן", פתח איזאק את דבריו והמשיך: "דמיין שגרמניה 'מפשלת' נגיד בתחום כלשהו ושאני גרמני שרוצה להשתתף בתחרות האירוויזיון ולהראות לעולם את המוזיקה שלי. אני מדמיין את עצמי עולה על הבמה, ולא משנה כמה טוב אני, אנשים רואים רק את המדינה שממנה אני בא", אמר. 

"אני חושב שאם זה היה קורה לי, זה היה הדבר הכי נורא אי פעם - זה היה משאיר בי צלקות. הסלוגן של האירוויזיון הוא 'מאוחדים על ידי המוזיקה' ואני לא ראיתי שום אחדות בנקודה הזו", סיפר איזאק למראיין.

"אני עדיין יכול להבין על מה אנשים דיברו", סייג את דבריו אך הוסיף: "אני מתייחס לעובדה שיש מוזיקאית צעירה שמופיעה די טוב וכולם מנסים להחריב לה את ההופעה. הייתה כל כך הרבה שנאה בחדר הזה ואין מקום לשנאה בתחרות האירוויזיון בעיניי". 

איזאק גודריאן, המוכר בשם הבמה איזאק, שימש כנציג גרמניה בתחרות המוזיקה האירופית עם הלהיט "Always on the Run". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר