פרטים חדשים על מותו של ליאם פיין: "היה כלוא במעגל של הרס עצמי"

מותו של חבר להקת "וואן דיירקשן" בגיל 31 ממשיך לעורר הדים מסביב לעולם • פרטים חדשים על הימים האחרונים לחייו, מציגים תמונה מטרידה • "ייתכן והוא היה תחת השפעת סמים או אלכוהול"

ליאם פיין. צילום: getty images

ליאם פיין, כוכב להקת "וואן דיירקשן", נמצא מת הלילה לאחר שנפל מחלון חדר המלון בו שהה בבואנוס איירס. מעריצי הלהקה הוכו בהלם ממותו הלא צפוי, אולם ככל שהשעות עוברות ופרטים חדשים מתגלים, נראה שהכתובת, או לפחות חלק ממנה, היו על הקיר.

אתר TMZ דיווח שלפני מותו, פיין התפרע בלובי של בית המלון וניפץ את המחשב הנייד שלו. בעקבות התקרית, הוא נגרר חזרה לחדר בו שהה. האתר הספרדי "La nacion" דיווח שהמשטרה המקומית הוזעקה למקום, בעקבות קריאה שנגעה ל"אדם שמתפרע בפומבי ועשוי להיות תחת השפעת סמים או אלכוהול".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by M-Joy (@mariejoyduran)

אחר הצוהריים הוא נפל מהחלון, אולם עדיין לא ברור אם מדובר בתאונה או במעשה מכוון. תמונות שהופצו וצולמו לכאורה בחדרו של פיין, הציגו סוגים שונים של סמים, מזרקים ומסך מנופץ. 

מקורבים לפיין סיפרו ל-"Page six" שמצבו הנפשי של פיין לא היה מזהיר, בלשון המעטה: "הוא היה כלוא במעגל של הרס עצמי. הוא דיבר בעבר על ההתמכרות שלו לאלכוהול וסמים, אבל הוא עידן את האמת. השדים שלו היו גדולים יותר מאלה שהוא חשף".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ABC7 Eyewitness News (@abc7la)

פיין ניהל בעבר מערכת יחסים עם הדוגמנית מאיה הנרי. השניים היו מאורסים אולם נפרדו בהמשך. בתחילת השבוע היא ביקשה מעורכי דינה להוציא צו מניעה נגד פיין, וטענה שהוא מטריד אותה, את בני משפחתה ואת חבריה בצורה אובססיבית.

בסרטון שהעלתה לטיקטוק, סיפרה הנרי שפיין נהג לשלוח לה הודעות ולהתקשר אליה ממספרי טלפון שונים: "הוא היה מפציץ לי את הטלפון בשיחות והודעות ואף פעם לא ידעתי מאיפה זה יבוא", אמרה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר