ליאם פיין, כוכב וואן דיירקשיין לשעבר נמצא מת בבואנוס איירס

כוכב להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשיין לשעבר, נאותר ללא רוח חיים מחוץ למלון בעיר הבירה הארגנטינאית • לדברי שירותי ההצלה שהתראיינו לכלי התקשורת המקומיים הוא נפל מהקומה השלישית של המלון בו שהה

ליאם פיין. צילום: GettyImages

העיתון הארגניטינאי "לה ניסיון" דיווח הלילה (רביעי) כי חבר וואן דיירקשיין לשעבר, ליאם פיין נמצא מת מחוץ למלון בבואנוס איירס.

המוזיקאי הבריטי בן ה-31 נמצא מת לאחר שנפל מהקומה השלישית של המלון, כך לדברי שירותי ההצלה שהגיעו למקום.

לפי המשטרה בבואנוס איירס, שוטרים הגיעו לזירה בעקבות דיווחים על "אדם תוקפני שאולי היה תחת השפעות של סמים ואלכוהול".

להקת וואן דיירקשן. ליאם פיין משמאל, צילום: AFP / VALERIE MACON

לפני כמעט כשבועיים, עלה שמו של פיין לכותרות לאחר שבת זוגו לשעבר, מאיה הנרי, שיתפה כי הזמר מטריד אותה בשיחות ובהודעות. לדבריה הוא הטריד אותה ואת משפחתה באמצעות מספרו האישי ומספרים נוספים. "הוא כל הזמן מתכתב גם עם אמא שלי וחברים שלי. גיליתי שהוא ניסה להזמין את החברה הכי טובה שלי אליו הביתה כשהחברה הנוכחית שלו לא הייתה", חשפה בטיקטוק.

לצד זאת בשנה האחרונה עם בעיות בריאותיות, כול שני אישפוזים בעקבות בעיות בכליות בשנה האחרונה.

ליאם פיין, צילום: getty images

הוא נולד ב-1993 בוולברהמפטון, אנגליה, וגילה את אהבתו למוזיקה בגיל צעיר. בשנת 2008, בגיל 15, הוא נבחן לראשונה לתוכנית הכישרונות "אקס פקטור". למרות שסיימון קאוול ראה בו פוטנציאל, הוא חשב שפיין עדיין לא היה מוכן וביקש ממנו לחזור בעוד כמה שנים. פיין לא ויתר ונבחן שנית ב-2010. שם צורף להרכב "וואן דיירקשן".

במשך חמש שנים, פיין וחבריו ללהקה שלטו בצמרת תעשיית המוזיקה העולמית. הם מכרו מיליוני אלבומים, הופיעו בסיבובי הופעות עולמיים, וזכו בפרסים רבים.

לאחר פירוק הלהקה, פיין החל בקריירת סולו. הסינגל הראשון שלו, "Strip That Down", יצא ב-2017 וזכה להצלחה רבה. מאז הוציא מספר סינגלים ואלבום אולפן מלא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר