לאחר שנפסל מהאירוויזיון בגין אלימות: נציג הולנד במגעים לחזור לתחרות

נציג הולנד לאירוויזיון 2024, יוסט קליין, נמצא במגעים עם רשת הטלוויזיה AVROTROS לגבי השתתפותו הפוטנציאלית באירוויזיון הבא - שיתקיים בשוויץ • הזמר הודח מהתחרות לאחר שהתקבלה תלונה כי הוא תקף ואיים על צלמת מצוות ההפקה

יוסט קליין. צילום: רויטרס

אתר החדשות ההולנדי RTL Boulevard דיווח כי נציג הולנד לאירוויזיון 2024, יוסט קליין, נמצא במגעים עם רשת הטלוויזיה AVROTROS לגבי השתתפותו הפוטנציאלית באירוויזיון הבא, שיתקיים בבאזל. 

כתב הערוץ ארן באדה מעריך שבסביבות 1 בנובמבר, הולנד לא רק תאשר את השתתפותה בתחרות האירוויזיון, אלא גם תכריז על האמן שייצג את המדינה בשוויץ. לפי מקורות בערוץ, יש סיכוי גדול שיוסט קליין ייצג שוב את הולנד. 

יוסט קליין בחצי הגמר של אירוויזיון 2024, צילום: אי.פי.אי

ביום שישי האחרון, יוסט קליין פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, המציג את הביטוי "יוסט קליין 2025" על מסך המחשב הנייד שלו. עדיין לא ברור אם הפוסט הזה בא בעקבות שיחות אפשריות עם AVROTROS.

כזכור, יוסט קליין, נציג הולנד באירוויזיון 2024, הודח מהתחרות על ידי איגוד השידור האירופי, שעות לפני תחילת הגמר הגדול - לאחר שהתקבלה תלונה כי הזמר תקף ואיים על צלמת מצוות ההפקה.

נציג הולנד יוסט קליין מתערב במסיבת העיתונאים // ללא

הדרמה החלה כשהזמר לא הופיע בחזרה, ובהמשך אושר על ידי איגוד השידור האירופי כי הוא הושעה מהחזרות בשל התנהגות בלתי הולמת. קליין היה אמור לבצע את שיר מספר 5, בין עדן גולן למתמודדת הישראלית טלי גולרגנט שייצגה את לוקסמבורג, אך כאמור נפסל מהתחרות.

קליין הפגין התנהגות בלתי הולמת גם כלפי הנציגה הישראלית עדן גולן, במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה אחרי חצי הגמר, אז כיסה את פניו בדגל בזמן שגולן דיברה. כאשר גולן נשאלה אם היא חושבת שהיא מביאה סכנה לתחרות, יואב צפיר אמר לה כי היא אינה חייבת להגיב וקליין בחר להתערב ולשאול "למה לא?", באופן מתריס ומעט בריוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר