ספוטיפיי. צילום: רויטרס

זה האמן ששבר את שיא ההאזנות החודשיות בספוטיפיי

דה וויקנד שבר את השיא של עצמו בפלטפורמת הסטרימינג, עם מספר המאזינים החודשיים הגבוה ביותר • הזמר מתהדר כעת בכמעט 120.5 מיליון מאזינים חודשיים ומקדים את טיילור סוויפט, שהיא האמנית היחידה עם יותר מ-100 מיליון מאזינים בחודש

[object Object]

נדמה כי בין טיילור סוויפט לדה וויקנד מתקיימת כבר תקופה ארוכה תחרות שבירת שיאים בתעשיית המוזיקה, כשכל פעם אחד מהשניים שובר שיא משמעותי אחר.  הפעם, דה וויקנד שבר את השיא של עצמו בספוטיפיי, עם מספר המאזינים החודשיים הגבוה ביותר בפלטפורמה. 

הזמר-יוצר מתהדר כעת בכמעט 120.5 מיליון מאזינים חודשיים ומקדים את סוויפט, שלפי הדיווחים היא האמנית היחידה חוץ ממנו, עם יותר מ-100 מיליון מאזינים חודשיים.

דה וויקנד, צילום: AP

דה וויקנד החזיק בשיא מאז ששבר לראשונה את רף ה-100 מיליון בפברואר 2023 ושמר על התואר כמעט בכל חודש מאז שהגיע לשיא החדש. מנגד, סוויפט מחזיקה בתואר האלבום המושמע ביותר בספוטיפיי תוך יום אחד, שיא שזכתה בו בזכות האלבום "Midnights".

אלו היו כמה שבועות גדולים עבור דה וויקנד בשירות הסטרימינג, כאשר השיר שלו "After Hours" הצטרף לאחרונה למועדון המיליארדים של ספוטיפיי - שירים שהושמעו יותר ממיליארד פעמים. לפי הדיווחים, "After Hours" הוא השיר ה-18 של דה וויקנד שחצה את סף מיליארד ההשמעות - יותר מכל אמן אחר.

טיילור סוויפט ודה וויקנד ב"תחרות שבירת שיאים", צילום: רויטרס

כזכור, דה וויקנד גם מחזיק בשיר המושמע ביותר בהיסטוריה של ספוטיפיי, כאשר השיר משנת 2020 "Blinding Lights" ממוקם במקום הראשון בכל הזמנים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו