כבוד ישראלי ב-MTV: האמנים שיתמודדו על הפרס הנחשק

טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה (EMA) ייערך ב-10 בנובמבר • נועה קירל, אנה זק, שחר סאול, אגם בוחבוט ושחר טבוך יתמודדו על פרס האמן הטוב ביותר מטעם MTV ישראל

טקס פרסי MTV (ארכיון). צילום: אי.אף.פי

טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה (EMA) חוזר השנה, אחרי שבשנה שעברה בוטל בעקבות המלחמה. הטקס ייערך ב-10 בנובמבר במנצ'סטר, אנגליה.

הטקס יכלול את קטגוריית "Best Israeli Act" מטעם MTV ישראל. על התואר הנכסף יתמודדו השנה נועה קירל, אנה זק, שחר סאול, אגם בוחבוט, ושחר טבוך.

נועה קירל בפרסי ה-MTV (ארכיון), צילום: אי.פי

המעריצים יוכלו להשפיע על התוצאות באמצעות ההצבעה שנפתחה היום (שלישי) ותימשך עד ה-6 בנובמבר (להצבעה).

הטקס ישודר בשידור חי ב-10 בנובמבר בשעה 22:00 בערוץ MTV ישראל, עם שידור חוזר למחרת בחצות. צופים יוכלו לצפות בטקס בערוץ MTV MUSIC (אפיק 189 ב-HOT ואפיק 204 ב-yes).

כזכור, בשנה שעברה הטקס בוטל בעקבות המלחמה בעזה. "בשל המצב ההפכפך בעולם, החלטנו לא לקיים את טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, מתוך דאגה יתרה וזהירות לשלומם של אלפי עובדים, אנשי צוות, אמנים, מעריצים ושותפים שמגיעים מכל קצוות העולם במטרה לגרום למופע הזה לקרות", נכתב אז בהצהרה מטעם חברת ההפקה פרמאונט.

"הטקס הוא חגיגה שנתית של מוזיקה עולמית. בשעה שאנו צופים באירועים המזעזעים בישראל ובעזה הולכים ומתפתחים, זה לא מרגיש כמו העת לחגיגה גלובלית. עם אלפי אנשים שכבר איבדו את חייהם, זהו רגע להתאבל. אנחנו מצפים לאירוח הטקס שוב בנובמבר 2024".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר