עצוב: שתי טרגדיות פקדו את להקת הרוק המוערכת

שארלוט "בואי" דרוזד, בתו בת ה-16 של מתופף להקת דה פליימינג ליפס סטיבן דרוזד, נעלמה, לאחר שנראתה לאחרונה בעיר סיאטל ב-5 באוקטובר • וזהו אינו המקרה המצער היחיד

הפליימינג ליפס. צילום: פייסבוק

שתי טרגדיות פקדו ביממה האחרונה, בסמיכות מצמררת ובלתי נתפסת, את להקת הרוק האמריקנית הוותיקה והמוערכת דה פליימינג ליפס (The Flaming Lips), שפעילה מאז 1983 והשיקה עד היום 16 אלבומי אולפן.

אתמול (שני) דווח כי שארלוט "בואי" דרוזד, בתו בת ה-16 של מתופף הלהקה סטיבן דרוזד, נעלמה, לאחר שנראתה לאחרונה בעיר סיאטל ב-5 באוקטובר. משטרת סיאטל פרסמה את דבר ההיעלמות, שהופץ ברשת גם על ידי חברי הלהקה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Wayne Coyne‎‏ (@‏‎waynecoyne5‎‏)‎‏

סולן הפליימינג ליפס, וויין קוין, כתב בפוסט אינסטגרם נואש: "בהול! תעזרו אם אתם יכולים. בתו של סטיבן (בת 16) נעלמה! היא נראתה בפעם האחרונה בספייס נידל (מגדל התצפית המפורסם שבסיאטל - ד"פ) בבוקר יום שבת". כולנו תקווה ששארלוט תימצא במהרה, בריאה ושלמה.

הפליימינג ליפס, צילום: פייסבוק

כמו כן, בצירוף מקרים מזעזע, נודע אתמול כי זמרת קנדית צעירה ומבטיחה בשם נל סמית', מעריצה של הליפס שזכתה להגשים חלום והקליטה עם הלהקה ב-2021 את האלבום "Where the Viaduct Looms" - אוסף גרסאות כיסוי לשירים של ניק קייב - נהרגה בתאונת דרכים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Simon Raymonde‎‏ (@‏‎mrsimonraymonde‎‏)‎‏

סמית', בת 17 במותה, עבדה לאחרונה על אלבום הסולו הראשון שלה, שהיה צפוי לצאת בשנה הבאה. היא היתה חתומה בלייבל התקליטים של סימון ריימונד, חבר להקת הקוקטו טווינז לשעבר, אשר פרסם את דבר מותה וכתב בפוסט אינסטגרם: "כולנו המומים והרוסים לשמוע על מותה הפתאומי והטראגי של האמנית שלנו וחברתנו היקרה נל סמית', בסוף השבוע האחרון בבריטיש קולומביה (פרובינציה קנדית). נל היתה בסך הכל בת 17 והתכוננה לשחרר את אלבום הסולו הראשון שלה בתחילת 2025", הספיד ריימונד את האמנית הצעירה. עצוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר