בהמשך למעצרו של שון "דידי" קומבס: משפחתו של טופאק שאקור המנוח שכרה עורך דין

בני משפחתו של הראפר המנוח, שנרצח ביריות בשנת 1996, שכרו עורך דין כדי לבדוק את מעורבותו של קומבס (פאף דאדי) בתקרית • בשנה שעברה המשטרה עצרה את דוויין קית' דיוויס, שהודה בעבר כי נכח ברכב ממנו נורו היריות הקטלניות

טופאק שאקור. צילום: רויטרס

בני משפחתו של הראפר המנוח טופאק שאקור שכרו עורך דין, במטרה לבדוק אם שון קומבס (פי דידי, פאף דאדי) היה מעורב במותו. על פי דיווח של ה"רולינג סטון", עורך הדין שנבחר הוא אלכס ספירו, שעבד בין היתר עם אילון מאסק, ג'יי זי ואלק בולדווין.

מטעמו של קומבס לא נמסרה תגובה, אולם בעבר הוא הכחיש שוב ושוב את מעורבתו ברצח של שאקור, שנורה ארבע פעמים בלאס וגאס בשנת 1996.

אין רגע דל. שון קומבס, צילום: איי.אף.פי.

חקירת מותו של שאקור הובילה למבוי סתום ובמשך שנים חובבי ספקולציות ותיאוריות קונספירציה הפיצו שמועות בנוגע לרצח שזעזע את עולם ההיפ הופ. בשנה שעברה הייתה פריצת דרך בתיק והמשטרה עצרה את דוויין קית' דיוויס, שהודה בעבר כי נכח ברכב ממנו נורו היריות הקטלניות.

דיוויס, שצפוי להישפט בשנה הבאה, אמר שקומבס הציע מיליון דולרים עבור הרצח של שאקור.

קיר הנצחה לטופאק, צילום: AFP

קומבס נעצר בניו יורק בחודש שעבר והואשם בקשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר במין באמצעות הפעלת כוח, בכפייה או במרמה ושידול לזנות. בית המשפט דחה פעמיים בקשה לשחרור בערבות מטעם צוות ההגנה של קומבס, והפרשה מעוררת שמות בעולם הבידור - בין היתר, כיוון שסלבריטאים רבים היו מעורבים, לכאורה, במסיבות האונס של המפיק והראפר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר