"השנה הבנתי כמה אחריות מגיעה עם המקצוע": אודיה היא זמרת השנה - צפו בראיון

מצעד "ישראל היום" ותחנות רדיו דרום, רדיו חיפה, גלי ישראל, רדיו 101.5fm ורדיו חמאש אילת 102fm בעיצומו • אתם בחרתם את האמנים הגדולים שעשו לנו את תשפ"ד

אודיה זוכה בתואר "זמרת השנה". צילום: יהושע יוסף

זמרת השנה שאתם בחרתם היא אודיה, שגברה על נועה קירל, עדן בן זקן, שרית חדד, אגם בוחבוט ואחרות.

"עשיתי הרבה שירים והרבה הופעות. אני מרגישה שבשנה הזו הבנתי מה זה להיות זמרת בישראל, כמה אחריות מגיעה עם המקצוע", היא אומרת בראיון. "הבנתי את זה אחרי 7 באוקטובר כשהופעתי בבסיסים ובמחלקות שיקומיות. פתאום הבנתי כמה כוח יש לי. לא חשבתי שאני יכולה ככה לשמח אנשים. זו הייתה שנה מאוד מורכבת - לטוב ולרע - ואני מאושרת שזכיתי לגעת בכל כך הרבה לבבות של כל כך הרבה אנשים".

מצעד הפזמונים עם יורם סוויסה -אודיה זמרת השנה// צילום: גרגורי ירין

לדבריה, "המלחמה לא פתחה אצלי שער של יצירה. בהתחלה זה כיבה אותי לחלוטין. המוזיקה היא הדבר האחרון שחשבתי עליו. ואז הבנתי שזו טיפה של אור ונחמה בתקופה הזו. ניסיתי גם להספיד בשירים. זה היה הכי קשה בעולם. שרתי בבתי עלמין ובסיטואציות קשות אחרות. לצד זה גם היו דברים גדולים ומשמחים של אחדות בעם ישראל. כזמרת נפלה בחלקי הזכות לשמח את האנשים".

בסוף הראיון אמרה אודיה "אני מאחלת שהחטופים יחזרו בשלום ושנדע שנה שתפצה על כל מה שעברנו. שנלמד את הלקח שהכוח שלנו באחדות, באהבת ישראל, בסבלנות. שנדע ימים שמחים וטובים יותר ושלא נדע עוד צער וכאב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר