כרטיס לקולדפליי ב-11 אלף דולר - מעריצי הלהקה זועמים

מעריצים בהודו נסערים לאחר שכרטיסים להופעה הנחשקת אזלו מאתר ההזמנות תוך דקות – ונמכרו מחדש במחירים גבוהים להחריד • הכרטיסים הופיעו בפלטפורמות אחרות מחוץ לספק הרשמי, במחיר של למעלה מעשרת אלפים דולר

קולדפליי על הבמה. צילום: אי.אף.פי

כרטיסים לקולדפליי ב-11 אלף דולר: מעריצים בהודו נסערים לאחר שכרטיסים להופעה הנחשקת אזלו מאתר ההזמנות תוך דקות – ונמכרו מחדש, באתר אחר, במחירים גבוהים להחריד. כך פורסם הלילה (שלישי) ב-CNN.

להקת הרוק הבריטית צפויה להגיע לשלוש הופעות נפרדות במומבאי, העיר הגדולה ביותר בהודו, כבר בחודש ינואר הקרוב. זאת הפעם הראשונה שהלהקה חוזרת להופיע במדינה מאז 2016, כחלק מסיבוב ההופעות הפופולרי שלה "Music Of The Spheres".

קולדפליי, צילום: יח"צ

מכירת הכרטיסים הייתה אמורה להיפתח בידי ספק הכרטיסים הרשמי ("BookMyShow") בשעה 12:00, שעון הודו, ב-22 בספטמבר. אלא שהאתר והאפליקציה קרסו על רקע הביקוש המוגבר, ומשתמשים רבים לא הצליחו לרכוש את הכרטיס המיוחל.

כשהמעריצים הצליחו להשתחל לבסוף לתור הדיגיטלי אחרי קריסת האתר, וניסו להזמין כרטיסים במחיר של 2,500 עד 35 אלף רופי (כלומר 30 עד 417 דולר), הם דיווחו כי מצאו את עצמם ממתינים בתור לא הגיוני של מאות אלפי משתמשים.

בתוך דקות בודדות, הכרטיסים לדבריהם אזלו לפתע – והופיעו מחדש בפלטפורמות אחרות, במחיר של 960 אלף רופי (כ-11,458 דולר), מה שעורר את זעמם של המעריצים. החשד המרכזי שעלה הוא שמדובר בשימוש נרחב בבוטים על מנת להשיג כרטיסים.

מומבאי שבהודו, צילום: משה שי

אחרי שחיכו בכיליון עיניים לחזרתה של קולדפליי לסיבוב הופעות במדינתם, המעריצים ההודים נדהמו לגלות שכרטיסים להופעה נמכרים כעת בסכום מופרך, והמקרה אף הביא להתערבות המשטרה, שהחלה לבדוק את הנושא.

עו"ד עמית ויאס, שותף במשרד עורכי דין במומבאי, סיפר ל-CNN כי היה בין המעריצים שחיכו להזמין כרטיס באתר של הספק הרשמי, כשלפתע האתר ננעל בפניו. בעקבות המקרה הוא הגיש תלונה במשטרה, בטענה שפלטפורמת רכישת הכרטיסים הייתה זמינה עבור אתרי צד שלישי, שביצעו מכירה חוזרת בשוק השחור. "אף אדם שאני מכיר ממומבאי או מחוץ למומבאי לא השיג כרטיס", כך מסר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר