מתוך "ג'וקר: טירוף בשנים". צילום: יחצ

מעריצי ליידי גאגא הולכים להשתגע - וזו הסיבה

הזמרת, שמככבת לצד חואקין פיניקס בסרט ההמשך "ג'וקר: טירוף בשניים", מכריזה על מהלך מפתיע • זאת לצד הפרויקט הקולנועי שיעלה לאקרנים בתחילת אוקטובר

[object Object]

במהלך מפתיע, הכריזה אתמול (שלישי) ליידי גאגא, כמעט ללא התראה מוקדמת מלבד כמה טיזרים משונים באינסטגרם ושלטי חוצות מסתוריים ברחבי לוס אנג'לס, על אלבום חדש לגמרי שלה - שיושק כבר מחרתיים, 27 בספטמבר.

"Harlequin" הוא בעצם אלבום קונספט / פסקול שילווה את המשכון הקומיקס המדובר "ג'וקר: טירוף בשניים" שיגיע לקולנוע בתחילת אוקטובר ובו, כידוע, מגלמת ליידי גאגא (38) את נבלית-העל הארלי קווין - אהובתו של הג'וקר (חואקין פיניקס).

עטיפת האלבום "Harlequin" של ליידי גאגא, צילום: יחצ

האלבום יכיל 13 רצועות, חלקן קצרות למדי בנות פחות משלוש דקות, ונכון לעכשיו לא ידוע אם מדובר ב-13 שירים חדשים לגמרי או שילוב של שירים חדשים וקטעים מוזיקליים מתוך הסרט - שמוגדר כמעין מחזמר עם כמה נאמברים מלהיבים. התשובות יתקבלו, כאמור, בעוד כ-48 שעות, אך כרגע דבר אחד (כמעט) בטוח: אם מתבוננים באותם שלטי חוצות מסתוריים בלוס אנג'לס, אפשר להבחין שהמספר 6.5 משורבט עליהם.

ליידי גאגא, צילום: AFP

ככל הנראה מדובר ברמז שליידי גאגא לא מחשיבה את "Harlequin" כאלבום האולפן השביעי האמיתי שלה, אלא כאלבום מספר "שש וחצי" - פרויקט ביניים או אפילו EP (מיני אלבום). ואכן, במהלך אוקטובר צפויה הזמרת להשיק סינגל חדש לגמרי מתוך אותו אלבום אולפן שביעי מתעתע, שאמנם טרם הוכרז רשמית, אבל אם מסתמכים על פוסט האינסטגרם הבא - אפשר להסיק שהוא צפוי להיחשף מתישהו אחרי 4 באוקטובר, לאחר ש"ג'וקר: טירוף בשניים" יעלה על האקרנים:

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lady Gaga‎‏ (@‏‎ladygaga‎‏)‎‏

אלבום האולפן הקודם של ליידי גאגא, "Chromatica", הושק ב-2020 וכבש את המצעדים במדינות רבות, ביניהן ארה"ב, בריטניה, צרפת ואיטליה. בחודש שעבר שחררה ליידי גאגא את הדואט "Die with a Smile" עם ברונו מארס, אולם השיר לא יהיה חלק מהאלבום החדש שלה (סליחה, משני האלבומים החדשים).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו