"אני לא רואה סיבה לעצור": הופעתה של נועה קירל בפארק הירקון צפויה להתקיים כרגיל

בעקבות ההסלמה בצפון, חששות רבות מלווים את המופע - אך נכון לעכשיו הוא צפוי להתקיים כרגיל, לצד התקופה המתוחה • "אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ואף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזו תימשך", אומרת קירל • חברת לייב ניישן, המפיקה הופעות של אמנים מחו"ל, אמונה על האירוע המצופה

מסיבת עיתונאים נועה קירל. צילום: משה בן שמחון

מחרתיים (חמישי), ב-26 בספטמבר תעלה נועה קירל לבימת פארק הירקון בפעם הרביעית. חברת לייב ניישן, המפיקה הופעות של אמנים מחו"ל, אמונה על האירוע המצופה.

החששות ליוו את הפקת המופע עוד הרבה לפני מועד קיומו. בתחילת השבוע תוכננו סיור ומסיבת עיתונאים לקראת המופע המדובר במיקום הנחשק והנחשב, אך בעקבות ההסלמה בצפון והבוקר הקשה של יום ראשון, מנהליה של קירל החליטו לבטל את האירוע. עם זאת, היום (שלישי) הגיעו נועה ואנשיה במלוא הדרם לסיור העיתונאים במיקום אליו חולמים להגיע אמנים רבים.

לא עוצרת. נועה קירל במסיבת העיתונאים בפארק הירקון, צילום: משה בן שמחון

נכון לכעת המופע יתקיים כרגיל. "אני מרגישה מחויבת לקהל שלי ולעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה ולצד הטרור", אמרה קירל במסיבת העיתונאים. "להראות להם שהם לא ינצחו אותנו כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ואף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור, כל עוד, כמובן זה בהתאם להנחיות פיקוד העורף. כל עוד לא עוצרים אותי, מבחינתי אני לא אעצור. אני מרגישה מחויבת לתת לקהל שלי את זה, לתת למדינה את זה. מוזיקה זה הדבר הכי מאחד ומקסים שיש בעולם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר