בעקבות המצב הביטחוני: נדחתה הופעתה של נועה קירל בפארק הירקון

עקב ההסלמה בצפון והירי למרכז מפיקי המופע יחד עם קירל החליטו לדחות אותו למועד אחר שייקבע בהמשך • "כל הכרטיסים שנרכשו יהיו בתוקף לתאריך החדש", נמסר מההפקה

נועה קירל במסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחרונה על הופעתה בפארק הירקון. צילום: אלון לוין

עקב ההסלמה בצפון והירי למרכז הבוקר (רביעי), המופע של נועה קירל בפארק הירקון שתוכנן להתקיים מחר נדחה. הייתה זו אמורה להיות הפעם הרביעית בה הזמרת תופיע במקום.

קירל הגיבה בסרטון בחשבון האינסטגרם שלה: "היי חברים יקרים שלי, אז וואו איזה מצב הזוי של חוסר ודאות, באמת. כל שניה יש משהו ולא יודעים מה יקרה מחר. חשבתי על זה הרבה החלטתי כמובן בשיתוף עם לייב ניישן והחלטתי כן לדחות את ההופעה למועד אחר. באמת בעקבות המצב הביטחוני החדש אני חושבת שזה כן ההחלטה הנכונה", אמרה הכוכבת, "אני בחיים לא אעשה משהו שיסכן את הקהל שלי ואתם חשובים לי יותר מהכל, כמובן שתתעודכנו במועד חדש שולחת אליכם אהבה, חיזוקים וחיבוקים ומתפללת לימים שקטים יותר".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

​

"בעקבות הירי הבוקר לעבר תל אביב ושינוי המציאות הבטחונית החליטו מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש", נמסר מההפקה. "כל הכרטיסים שנרכשו יהיו בתוקף לתאריך שיקבע ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים. בימים הקרובים תעדכן ההפקה על מועד המופע. בתפילה לימים שקטים ובטוחים ובברכת שנה טובה".

נועה קירל בשנה שעברה בפארק הירקון, צילום: עומרי סילבר

לייב ניישן, שמפיקה הופעות של אמנים בינלאומיים מחו"ל, הייתה אמונה על ההופעה המצופה של גברת יוניקורן וכוכבת הענק, נציגת ישראל באירוויזיון 2023. 

בסוף חודש יולי האחרון, מעט לאחר ההכרזה על המופע הרביעי במיקום ההופעות היוקרתי, קירל קיימה מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראתו. בין היתר, אמרה בה: "זה מאוד מרגש ולא מובן מאליו. פארק הירקון זה משהו שלגמרי הולך איתי והוא חשוב לי ואני מתכוונת כל שנה לעשות, במיוחד בתקופה כזאת. אני מאוד מאמינה בלהרים את הראש, לחזק את עם ישראל ולשמח".

עוד אמרה: "בסופו של דבר פופ זה הכי קצבי וצבעוני, וזה הכי הפוך ממה שאנחנו מרגישים בזמן מלחמה. שאלנו את עצמנו 'איך מנגישים דבר כזה בזמן מלחמה?'. אני מאמינה שאולי בגלל שאני מרגישה שאני חלק מאוד גדול מתרבות הפופ בישראל, אני רוצה להראות שדווקא בתקופה כזו אנחנו לא הולכים אחורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר