לאחר התקרית האלימה על הבמה: סולן ג'יינז אדיקשן פונה לטיפול רפואי

פרי פארל, זמר להקת הרוק, פנה לקבלת טיפול בעקבות התקרית החריגה שהתרחשה על הבמה בינו לבין גיטריסט ההרכב • אשתו של פארל עדכנה את המעריצים: "אנחנו לוקחים קצת זמן לעצמנו כדי לחשוב ולהחלים"

ג'יינז אדיקשן. צילום: AP

פרי פארל, הסולן של להקת ג'יינז אדיקשן, פונה לקבלת טיפול רפואי לאחר התקרית האלימה על הבמה, שהובילה לביטול סיבוב ההופעות של הלהקה באמריקה.

כזכור, במהלך הופעה שהקיימה בבוסטון ב-13 בספטמבר, פארל דחף והיכה את הגיטריסט דייב נבארו, בעודם מנגנים ושרים על הבמה - מה שהביא לסיום הפתאומי של המופע. בעקבות האירוע, חברי הלהקה האחרים פרסמו הצהרה המתייחסת ל"מצב בריאות הנפש" של פרי פארל, ופארל עצמו התנצל בפני נבארו והמעריצים.

פרי פארל, סולן להקת ג'יינז אדיקשן, צילום: Gettyimages

אשתו של פרי, אתי לאו-פארל, עדכנה את המעריצים במצבו. "אנחנו לוקחים קצת זמן לעצמנו כדי לחשוב ולהחלים. לפרי כבר יש פגישות עם רופא אף אוזן גרון ונוירולוג. עם כל האהבה, הטוב, החמלה והתמיכה שלכם, אתם יודעים, פרי יתגבר... הוא יחלים. הוא יהיה שמח שוב. הוא יוכל שוב לחלוק את המוזיקה, החזון והאמנות שלו - ללא מעצורים".

אשתו של הסולן הסבירה כי התסכול של פארל הצטבר לאורך זמן בשל בעיות קול ועוצמת במה גבוהה מדי. היא ציינה כי פארל סבל מטנטון וגרון כואב בכל לילה במהלך סיבוב ההופעות.

גיטריסט וסולן ג'יינז אדיקשן במהלך הקטטה החריגה, צילום: יוטיוב

בעקבות התקרית, הלהקה ביטלה את סיבוב ההופעות המשותף שלהם עם Love and Rockets, שהיה אמור לכלול 23 ערים. חמישה ימים לאחר האירוע, הלהקה שחררה שיר חדש בשם "True Love", אך עתידה נותר לא ברור.

נבארו הביע צער על המצב באינסטגרם, אך מאוחר יותר הסיר את הפוסט, מה שעשוי להצביע על תקווה לעתיד הלהקה. בינתיים, פארל ממשיך בטיפול הרפואי ובתהליך ההחלמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר