מהנסיך הארי ועד דונלד טראמפ: כל המפורסמים שעשויים להיפגע ממעצרו של הראפר שון קומבס

המשפט נגד הראפר, כך מעריכים משפטנים, צפוי להיות מהמתוקשרים והאפלים שידעה התעשייה אפילו בהשוואה לאלו של הזמר אר קלי, איש העסקים ג'פרי אפשטיין והמפיק הארווי וינשטיין • במידה ויורשע הוא עשוי לבלות את שארית חייו בכלא • אלו הם חלק מאנשי הבידור המפורסמים המקורבים אליו שעשויים להיקלע לסיטואציה

שון "פאף דדי" קומבס. צילום: AP

הראפר שון קומבס (פאף דאדי) נעצר לפני כשבוע ושוהה מאז במתקן מעצר בברוקלין תחת השגחת התאבדות, כשמעל ראשו מרחפות סדרת האשמות קשות ומזעזעות, ביניהן קשירת קשר לסחיטה באיומים, סחר במין באמצעות הפעלת כוח, בכפייה או במרמה, שידול לזנות וקיום מסיבות סקס פרועות וקשות. המשפט נגדו, כך מעריכים משפטנים, צפוי להיות מהמתוקשרים והאפלים שידעה התעשייה אפילו בהשוואה לאלו של הזמר אר קלי, איש העסקים ג'פרי אפשטיין והמפיק הארווי וינשטיין, כשבמידה ויורשע הוא עשוי לבלות את שארית חייו בכלא. עם ההתרסקות האישית והכלכלית שלו, כך מעריכים גורמים בתעשייה ובמערכת המשפט, הוא יגרור לכאוס הפרטי שלו גם שורה ארוכה של אנשי בידור מפורסמים שנמנו על חוג חבריו מקצועית ואישית במשך השנים.

המספרים והשמות המדויקים באשר למי שהיו עימו בקשר במהלך השנים טרם נחשפו לתקשורת ונמצאים עדיין בחקירה, אך יודעי דבר מספרים כי מדובר במאות ולא בעשרות, ביניהם שמות מוכרים מאוד שככל הנראה יידרשו להגיע לחדרי החקירות או אף לקחת חלק במשפט ולהעיד נגדו. אם יימצא שלקחו חלק ישיר בארגון המסיבות או בשידול המשתתפים בהן (שלפי הדיווחים כללו לפעמים גם נערות צעירות מתחת לגיל ההסכמה החוקי), ייתכן ואף ייאלצו להתמודד עם הגשת כתב אישום נגדם.

שון קומבס, ב-2018, צילום: איי.אף.פי.

לפי הדיווחים, רבים מאותם הידוענים מרגישים "מרומים ונבוכים ששימשו כמגן אנושי למעשיו הנפשעים של קומבס" וחשים בושה כי לא ידעו או חשדו כי הם משמשים למעשה כסיפור כיסוי עבורו שאפשר לו להתנהל באופן הזה במשך שנים ארוכות מבלי לתת את הדין.

בין השמות המוכרים שכבר מוזכרים עוד בטרם הוגש כתב אישום רשמי ונפתח המשפט, ניתן למצוא את ג'סטין ביבר ששיתף פעולה עם קומבס (54) בשנה שעברה באלבומו האחרון אך מכיר אותו כבר מגיל 14 ולפי השמועות אף נכח במסיבות שלו כשעוד היה מתבגר בתחילת דרכו בתעשייה, כמו גם זה של ג'ניפר לופז שהייתה בזוגיות עם קומבס בין השנים 1999 ל-2001 ונעצרה איתו בשנת 1999 לאחר תקרית ירי במועדון.

ג'סטין ביבר, צילום: GettyImages

ידוען נוסף שהיה בקשר קרוב מאוד עם קומבס הוא הזמר אשר, שאף התגורר בביתו של הראפר בגיל 13 וסיפר בעבר על מסיבות המין המטורפות שראה. שמות נוספים כוללים את השחקן אשטון קוצ'ר, שהחברות בינו לבין קומבס נמשכת כבר יותר משני עשורים, כמו גם את זה של הראפר ג'יי זי שנמנה על חוג חבריו הקרובים אישית ומקצועית כבר שנים ארוכות, עד כדי כך שיש הטוענים כי היה לו קשר לכאורה לרשתות שתפעלו את המסיבות וכי לכל הפחות הוא ידע על קיומן.

ג'ניפר לופז, צילום: AP

שמה של עורכת "ווג" אנה וינטור עלה אף הוא, לצד אלה של השחקן ליאונרדו דיקפריו, פריס הילטון, הנסיך הארי, האחיות לבית קרדשיאן, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שכינה אותו "חבר קרוב" ו"איש טוב" ואופרה ווינפרי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר