יהודית רביץ: המתנה שלא מפסיקה לתת

"בשביל אל הבריכות", שיר שכתבו יורם טהרלב ואלונה טוראל לאחר מלחמת ששת הימים, מקבל גרסה בביצוע הזמרת האהובה שעושה לאחרונה את דרכה חזרה לבמות לאחר הפסקה ממושכת • השיר הוקלט במסגרת פרויקט המחווה שיזמו חבריה הוותיקים אלון נדל, עמוס עבר הדני ואיתן איצקוביץ'

יהודית רביץ - בשביל אל הבריכות - מחווה לאלונה טוראל

את "בשביל אל הבריכות", שיר שכתבו יורם טהרלב ואלונה טוראל לאחר מלחמת ששת הימים, נדמה שאין מי שלא מכיר. השיר הזה, שנטען במשמעות חדשה ומצמררת בימים אלה, מקבל גם חיים חדשים בקולה של יהודית רביץ, במסגרת פרויקט המחווה "בשביל אל הבריכות" שיזמו החברים הוותיקים שלה - אלון נדל, עמוס עבר הדני ואיתן איצקוביץ'.

"זה שיר יפה שאני מכירה הרבה שנים", משתפת רביץ. "הוא צובט בלב וחונק בגרון. אני מניחה שגם אתם מרגישים כמוני. כי אנחנו יודעים במה מדובר כשהיא מתפללת שהוא רק שכח והוא מבטיח לה שיחזור. כילדים הבטיחו לנו שכשנגדל לא יהיו יותר מלחמות.

יהודית רביץ, צילום: אלכס ליבק

"השיר נכתב על ידי יורם טהרלב ואלונה טוראל לאחר מלחמת ששת הימים כמו מעין נבואה מהעבר, לימים האלה. הלחן הרומנטי של אלונה טוראל מחזיק את הדרמה בין חייל לאהובה או בין אדם למולדת. שמחתי להשתתף בפרויקט בלהגיש ולהרגיש אותו בקול שלי, בגוף שלי, בנשמה שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר