מול ישראלים: אריק קלפטון הופיע עם גיטרה בצבעי דגל פלשתין

הזמר והגיטריסט הופיע בבואנוס איירס ושלף גיטרה בצבעי הדגל • זו לא הפעם הראשונה בה המוזיקאי מביע תמיכה בעזה • בחודש נובמבר האחרון, הוא העלה סרטון שתיעד את ההרס, מבלי להתייחס לטבח שאירע בישראל ב-7 באוקטובר

אריק קלפטון. צילום: EPA

המוזיקאי האגדי אריק קלפטון הופיע בסוף השבוע האחרון בבואנוס איירס, ושלף את הפריט האהוב עליו בחודשים האחרונים: גיטרה בצבעי דגל פלשתין. 

הרשתות החברתיות התמלאו בתיעודים מההופעה, כשחלק מהאנשים בקהל היו ישראלים שהביעו את מורת רוחם מהאירוע. "במקום הדרן, עלה עם גיטרה בצבעי פלשתין והרס לכולם", כתב אדם בשם ישראל גניר בטוויטר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sergio Gabriel Cabrera (@sergito_cabrera)

אין זו הפעם הראשונה בה קלפטון משתמש בגיטרה הזו, שכבר ליוותה אותו בהופעות באיטליה, אנגליה וגרמניה. בחודש נובמבר האחרון, כחודש אחרי הטבח ביישובי עוטף עזה, המוזיקאי העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הציג את ההרס בעזה, מבלי להזכיר את אירועי 7 באוקטובר שקדמו לו.

@hardianrocks

בחודש מאי קלפטון התראיין ל-The Real Music Observer ושחרר אמירות אנטישמיות, ביניהן "ישראל מנהלת את העולם, היא מנהלת את השואו". בהמשך אותו ראיון, הביע תמיכה ברוג'ר ווטרס, שהטיל ספק באירועי 7 באוקטובר ואמר ש"באופן מוסרי, הפלשתינים מוכרחים להתנגד לכיבוש". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר