לאחר הדיווח על מות הנגן לשעבר: סולנית הלהקה האהובה מכריזה על אלבום סולו

האלבום החדש והחמישי של סולנית להקת נו דאוט גוון סטפאני יושק ב-15 בנובמבר, שבע שנים לאחר קודמו • רק לאחרונה דווח כי החצוצרן המקורי של הלהקה, גבריאל גונזלס, נהרג בתאונת אופנוע כשהוא בן 57 בלבד

נו דאוט, ב-2010. צילום: רויטרס

גוון סטפאני חוזרת באלבום חדש. אף שהזמרת מוכרת בעיקר כסולנית להקת הפופ-רוק האמריקנית המצליחה נו דאוט, בעשרים השנים האחרונות היא גם מטפחת קריירת סולו מצליחה וסיפקה לא מעט להיטים דוגמת "Hollaback Girl", "Cool", "The Sweet Escape" ו-"4 in the Morning".

עטיפת האלבום החדש של גוון סטפאני, צילום: יחצ

האלבום החדש והחמישי של סטפאני, "Bouquet", יושק ב-15 בנובמבר, שבע שנים לאחר קודמו, "You Make It Feel Like Christmas" (שהיה אלבום חג מולד), ושני עשורים בדיוק, ממש על החודש, לאחר שחרור אלבום הבכורה המעולה שלה, "Love. Angel. Music. Baby.".

בנוסף, כבר מחר (שישי) תשיק המוזיקאית בת ה-54 את סינגל הבכורה מהאלבום, "Somebody Else’s", וגם פורסם כי בעלה, כוכב הקאנטרי ושופט הריאליטי בלייק שלטון, יתארח בשיר "Purple Irises", שיחתום את האלבום. סטפאני הכריזה על הפרויקט החדש בפוסט אינסטגרם שחשף את עטיפת האלבום וכבר צבר עשרות אלפי לייקים ותגובות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gwen Stefani (@gwenstefani)

עם זאת, יש שיגידו כי ההכרזה על האלבום החדש התקבלה בתזמון לא אידאלי, בלשון המעטה, שכן רק שלשום דווח כי החצוצרן המקורי של נו דאוט, גבריאל גונזלס, נהרג בתאונת אופנוע כשהוא בן 57 בלבד. גונזלס ניגן עם הלהקה עם היווסדה ב-1986, עוד כששמה היה אפל קור (Apple Core), אולם עזב אותה טרם השקת אלבום הבכורה שלה, "No Doubt" ב-1992, ולכן לא נהנה מההצלחה הגדולה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gabriel Gonzalez II‎‏ (@‏‎gabrielthegun‎‏)‎‏

עם זאת, ובאופן עגום למדי, במה שהתברר כאחד הפוסטים האחרונים שלו, שיתף גונזלס המנוח באינסטגרם סרטון מההופעה הטלוויזיונית הראשונה אי פעם של נו דאוט. "לא רואים את זה, אבל היינו לחוצים בטירוף!", הוא כתב בפוסט.

בחודש ינואר האחרון נודע כי נו דאוט, שמאז 2015 לא הופיעה על הבמות, התאחדה לנגן יחד. הלהקה הופיעה בפסטיבל קואצ'לה, אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם. בשנה שעברה השיקה סטפאני את הסינגל "True Babe" לאחר יותר מחצי עשור של שתיקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר