למרות סערת החלפת הזמר המנוח: להקת לינקין פארק מגיעה לשיא חסר תקדים

"The Emptiness Machine", הסינגל הראשון של ההרכב במתכונתו החדשה, השיג את מספר ההאזנות הגבוה ביותר לשבוע אחד עבור שיר רוק כבד מאז 2018 • זאת לאחר הסערה סביב הצטרפותה של אמילי ארמסטרונג לשורות הלהקה, כמחליפה של צ'סטר בנינגטון המנוח

לינקין פארק בהרכב החדש. צילום: James Minchin III

אחרי סערת הסולנית החדשה והקאמבק לבמות, לינקין פארק מוכיחה כי לא איבדה את הקסם וכובשת את המקום הראשון במצעדים.

"The Emptiness Machine", הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש של הלהקה "From Zero" בהרכבה המחודש הכולל את הסולנית אמילי ארמסטרונג והמתופף קולין בריטיין, נכנס ישירות למקום הראשון במצעד Hot Hard Rock Songs של בילבורד (מתאריך 21 בספטמבר).

אמילי ארמסטרונג, הסולנית החדשה של לינקין פארק, צילום: איי.פי

הסינגל החדש, שיצא ב-5 בספטמבר, צבר 13.4 מיליון השמעות רשמיות בארה"ב בשבוע הראשון בלבד, יחד עם 9.2 מיליון השמעות ברדיו ו-8,000 הורדות. נתונים אלו מציבים את השיר כהשקה השנייה בגודלה של שיר רוק כבד, כאשר רק "Bohemian Rhapsody" של קווין הצליח לצבור יותר השמעות (13.9 מיליון בשנת 2018).

הסינגל הגיע למקום הראשון במצעד מכירות שירי הרוק הדיגיטלי ומצעד Rock & Alternative Airplay כמו גם במצעדים באוסטריה, צ'כיה, גרמניה, לטביה, לוקסמבורג ושוויץ, וכן לטופ 20 בבלגיה, קנדה, פינלנד, צרפת, אירלנד, ליטא, מלזיה, מרוקו, ניו זילנד, נורווגיה, שוודיה ובריטניה.

הצלחת הסינגל החדש הביאה לעלייה מחודשת גם בפופולריות של כמה מלהיטי עבר של הלהקה ביניהם "Numb" ו-"In the End", והובילה לכך שקטלוג השירים של הלהקה הגיע ל-72.9 מיליון השמעות רשמיות בארה"ב, עלייה של 91% לעומת השבוע הקודם.

ההצלחה של "The Emptiness Machine" מסמלת כאמור את פתיחתו של פרק חדש עבור הלהקה, כאשר ארמסטרונג תופסת את מקומו של הסולן המנוח צ'סטר בנינגטון. כזכור, בתחילת החודש הודיעה הלהקה על צירופה של ארמסטרונג מלהקת Dead Sara לשורותיה כמחליפתו הרשמית של בנינגטון שהתאבד בשנת 2017.

אמילי ארמסטרונג, צילום: איי.פי

בנו של צ'סטר, ג'יימי, כמו לא מעט מעריצים, זעם על ההחלטה של הלהקה - במיוחד לאור הקשרים של ארמסטרונג לסיינטולוגיה ולאנס המורשע השחקן דני מסטרסון ("מופע שנות ה-70"), ובחר לצאת בביקורת חריפה נגד מייק שינודה, סולן המשנה ומנהיגה של לינקין פארק, בה אמר בין היתר כי שינודה מוחק בשקט את החיים ואת המורשת של אביו דווקא בחודש המודעות למניעת התאבדות ומסרב להכיר בהשלכות של העסקת מישהי כמו אמילי.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר