לאחר התקרית האלימה על הבמה: סולן ג'יינז אדיקשן שובר שתיקה

כזכור, פרי פארל, שלפי דיווחים היה תחת השפעת אלכוהול, איבד את עשתונותיו ותקף את גיטריסט הלהקה במהלך הופעה חיה • כעת הוא מביע חרטה על מעשיו • "אני לוקח אחריות מלאה על הדרך שבה בחרתי להתמודד עם המצב"

פרי פארל, סולן להקת ג'יינז אדיקשן. צילום: Gettyimages

לאחר התגרה המכוערת על הבמה וההכרזה כי ג'יינז אדיקשן מבטלת את שארית סיבוב ההופעות שלה, נראה כי הסאגה שהסעירה את עולם המוזיקה בימים האחרונים הגיעה לסיומה עם התנצלות כנה של סולן הלהקה, פרי פארל, שלקח אחריות מלאה על כך שתקף את הגיטריסט דייב נבארו.

הסטורי של פרי פארל, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בסטורי אינסטגרם ששיתף אמש (שני) פארל בן ה-65, שעות בודדות אחרי הודעת הביטול הרשמית, כתב הרוקר הוותיק את המילים הבאות: "סוף השבוע האחרון היה קשה מאוד, ולאחר שהיה לי את הזמן והמקום לעצור ולחשוב, מן הראוי שאתנצל בפני עמיתיי ללהקה ובמיוחד בפני דייב נבארו, וגם בפני המעריצים שלי, משפחתי וחבריי, על המעשים שלי בהופעה ביום שישי. לרוע המזל, נקודת השבירה שלי התבטאה בהתנהגות בלתי מתקבלת על הדעת, ואני לוקח אחריות מלאה על הדרך שבה בחרתי להתמודד עם המצב", כך לפי פארל.

גיטריסט וסולן ג'יינז אדיקשן במהלך הקטטה החריגה, צילום: יוטיוב

כזכור, הסולן, שלפי דיווחים היה תחת השפעת אלכוהול, איבד את עשתונותיו ותקף את נבארו במהלך ביצוע השיר "Ocean Size", מכיוון שלכאורה היה מתוסכל מכך שמיקס הסאונד בהופעה נתן עדיפות לכלי הנגינה של חבריו על פני קולו שלו.

פרי פארל, סולן ג'יינז אדיקשן, צילום: Gettyimages

שעות בודדות לפני שפארל התנצל, הכריזה כאמור ג'יינז אדיקשן על לקיחת הפסקה מפעילות, וכפועל יוצא מכך ביטלה את יתרת סיבוב ההופעות הנוכחי שלה, שתוכנן להימשך עמוק לתוך אוקטובר.

לפני פחות מחודשיים השיקה הלהקה את סינגל הקאמבק "Imminent Redemption" תחת הבטחה כי השיר החדש מסמל את תחילת הפרק הבא שלה ושיש עוד הרבה למה לצפות, אולם מתברר כי הפרק הזה הגיע לסיומו הרבה יותר מהר משקיוו. לעת עתה, גורלו של הרכב הרוק האהוב, שיחגוג בשנה הבאה ארבעה עשורי פעילות, אינו ידוע.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר