לאחר שמעריץ ניסה לצלם מתחת לשמלה שלה: שאקירה נטשה את הבמה בזעם

הזמרת פיזזה לצלילי השיר החדש שלה, אולם החליטה להפסיק ולסיים את השואו בזעם • הסיבה: אדם מהקהל שניסה לצלם אותה מתחת לשמלה שלבשה

שאקירה. צילום: AFP

בסרטון ויראלי חדש שצבר קרוב ל-3.5 מיליון צפיות ב-X, הזמרת שאקירה תועדה כשהיא יורדת מהבמה לאחר שמישהו בקהל ניסה, לכאורה, לצלם מתחת לחצאית שלה.

הזמרת הקולומביאנית בת ה-47 רקדה בשמלה קצרצרה לצלילי סינגל חדש שלה בשם "Soltera", כשהיא מוקפת במעריצים נלהבים. עם זאת, בתחילת הסרטון נראית שאקירה מסדרת את השמלה ומושכת אותה כלפי מטה כדי לכסות את הירכיים שלה, ומיד לאחר מכן מעירה לאדם כלשהו בקהל - ככל הנראה כדי שלא יצלם אותה מלמטה.

היא המשיכה לרקוד למשך עוד כמה שניות, אולם כעבור מספר רגעים נוספים היא סימנה "קאט" בידה וירדה מהבמה בפנים מאוכזבות. לצד הבמה עמדה הזמרת הברזילאית המפורסמת אניטה, ששאלה את שאקירה אם היא בסדר. התיעוד ב-X עלה תחת הכותרת "אנשים מגעילים" ולנו אין ברירה אלא להסכים.

זמרת הפופ הביעה בעבר את רצונה להופיע בארץ אך מלחמת לבנון השנייה יצרה בעיה עבורה, זאת בשל מוצאה הלבנוני מצד אביה. עם זאת, ב-2011 הגיעה לארץ להופעה סמלית ונכחה בוועידת הנשיא שמעון פרס. ב-2018 תוכננה הופעה נוספת שלה שאמורה הייתה להתקיים בפארק הירקון. המופע בוטל גם אז בעקבות אירועים ביטחוניים.

בשנה שעברה זכתה שאקירה במסגרת טקס פרסי הקליפים של MTV אמריקה (ה-VMAs) בפרס Video Vanguard על שם מייקל ג'קסון המוענק לאמן בעל תרומה יוצאת דופן והשפעה רבה על תרבות הפופ.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר