היא פשוט בכל מקום: טיילור סוויפט תוזכר בספר ילדים

הספר המאוייר יתמקד בסיפור חייהם של האחים-הספורטאים טרוויס וג'ייסון קלסי • סיפור האהבה של טרוויס עם כוכבת הפופ יקבל בו התייחסות ראויה

טיילור סוויפט ובן זוגה, אולסטאר הפוטבול המפורסם טרוויס קלסי. צילום: AFP

כמילות להיט הפריצה של טיילור סוויפט, זה ממש "Love Story". סיפור אהבתם של כוכבת הפופ הגדולה בעולם ובן זוגה, אולסטאר הפוטבול המפורסם טרוויס קלסי, יקבל בקרוב במה בספר הילדים החדש "The Kelce Brothers: A Little Golden Book Biography", שייצא לאור ב-15 באוקטובר וכבר זמין לרכישה מוקדמת תמורת שישה דולרים בלבד.

הספר המאוייר, כותר נוסף בסדרת Little Golden Books הקלאסית שהושקה ב-1942 ועוסקת במגוון נושאים ותחומים, יתמקד הפעם דווקא בסיפור חייהם של האחים-הספורטאים טרוויס וג'ייסון קלסי. "איך זה להתמודד נגד אחיך בסופרבול? רק טרוויס וג'ייסון קלסי יכולים לענות על השאלה הזו!", נאמר בתקציר הספר, שנכתב על ידי אפל ג'ורדן. "בואו לקרוא על מה שהאחים כוכבי ה-NFL אוהבים לעשות - על מגרש הפוטבול ומחוץ לו - בביוגרפיה מעוררת ההשראה הזו".

עטיפת הספר על טרוויס קלסי, צילום: יחצ

אבל עם כל הכבוד למעללי הפוטבול המשפחתיים, סביר להניח שהאחים לבית קלסי לא היו מקבלים "ספר מוזהב קטן" משלהם אלמלא הרומן בין טרוויס וטיילור, שמקבל בעלילה התייחסות ראויה: "ב-2023, טרוויס התחיל לצאת עם הזמרת-כותבת טיילור סוויפט", נכתב בספר, למקרה שמישהו מהקוראים הצעירים עדיין לא מעודכן בהתפתחויות. "המעריצים שלהם אהבו לראות את טיילור מעודדת את טרוויס במשחקים שלו לצד חבריו ובני משפחתו.

"כשהצ'יפס (קבוצת ה-NFL של טרוויס שמייצגת את קנזס סיטי - ד"פ) חזרו להתמודד בסופרבול בפברואר 2024 - וטרוויס עזר לקבוצתו לנצח בתוספת הזמן את קבוצת סן פרנסיסקו 49 - טיילור היתה שם בשביל לעזור לו לחגוג את האליפות השלישית שלו!". סוף טוב הכל טוב, אם כן.

החלק מהספר שמזכיר את טיילור סוויפט, צילום: יחצ

דרך אגב, טיילור סוויפט עצמה כבר קיבלה ספר מוזהב ביוגרפי משלה שיצא לאור במאי 2023, אבל זה היה לפני שטרוויס נכנס לתמונה ולכן אפשר לראות בספר החדש כמעין כרך המשך. כיצד הטרילוגיה תסתיים?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר