אור עמרמי ברוקמן. צילום: אור דנון

"תמיד חלמתי להיות מישהו": פיינליסט "הכוכב הבא" בדרך לאלבום ראשון

אור עמרמי ברוקמן, שהגיע למקום השלישי בתוכנית הריאליטי לפני חמש שנים, עובד על אלבום הבכורה שלו - ומוציא ממנו את "כל יום מחדש" • "מקווה שהוא ייגע בלבבות של אנשים"

[object Object]

חמש שנים חלפו מאז אור עמרמי ברוקמן החל את המסע המוזיקלי שלו, כנער הג'ינג'י שכבש את הצופים בתוכנית "הכוכב הבא" (קשת 12), שבה הגיע למקום השלישי. אחרי כמה תפקידי משחק, ולקראת שחרורו מלהקת חיל חינוך, הוא מוציא את השיר "כל יום מחדש" מאלבום הבכורה שלו, שעליו הוא עובד עם המפיק גלעד שמואלי.

"תמיד חלמתי להיות מישהו", הוא אומר. "זה אלבום בכורה, ויש בו הרבה התרגשות ולחץ, הרבה אי־ודאות ותקווה שזה יגיע לכמה שיותר אנשים. הלוואי שהוא ייתן קצת נחמה ותקווה, ושייגע בלבבות של אנשים".

את השיר הוא כתב והלחין יחד עם אור בן ברוך. "זה שיר אהבה למוזיקה שאני שומע, מוזיקה שריפאה אותי בכל מיני רגעים מורכבים בחיי", הוא מספר. "אני מאוד חי את המצב. כשאביתר בנאי הוציא בתחילת המלחמה את אלבום הקאברים שלו, הבנתי שהייתי זקוק למשהו כזה. להוציא את האלבום זה ממש תרפיה בשבילי, וגם בשביל מי שזקוקים למוזיקה, שנותנת לנו כוח לקום על הרגליים בכל יום מחדש ולתפקד בעולם המשוגע והאכזרי הזה".

ומה עם קריירת המשחק?
"כרגע אני עוסק בעיקר במוזיקה. אחרי שהאלבום ייצא אני רוצה לפתוח הופעות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו