עטיפת הסינגל "הנסיך הארי" של אוהד בסון. צילום: עדו דבורה

הילד הרע של בית המלוכה: הנסיך הארי בחר להיות "שכונה"

המוזיקאי אוהד בסון חובר לאביתר אדיר ומשחרר את "הנסיך הארי", שיר שיוצא לכבוד יום הולדתו ה-40 של בן המלוכה הבריטי • הסינגל הפארודי והמשעשע מקבל גם נופך רציני כמשל לחיים של כולנו, ומתרכז בשאלה כיצד ניתן להגיע למקום שבו אנחנו מרגישים מרוצים מחיינו

[object Object]

אוהד בסון, זמר יוצר, גיטריסט ומפיק מוזיקלי, מארח את אביתר אדיר בשיר "הנסיך הארי" לכבוד יום הולדתו ה-40 של הנסיך הבריטי. השיר המשעשע, הפארודי והעוקצני מספר את סיפור חייו של הארי, כולל איך הוא הכיר את מייגן מרקל, שלימים הפכה לאשתו. למרות ההיתוליות שבו, הסינגל מהווה גם משל לחיים ומתרכז בשאלה איך זה שהארי, אדם שלמראית עין יש לו הכל, אינו מרוצה מחייו.

השיר מתייחס גם לבחירתו של הארי להיות "אנונימי" שמורד בדרך החיים המלכותית, מתחתן עם אישה אמריקאית, וכמאמר הסלנג הישראלי, הופך ל"שכונה". לפי הנרטיב של השיר, בדרך הארי לומד להעריך את חייו מחדש ולהבין שיש לו הכל, ושהגיע הזמן להיות מרוצה.

"הנסיך הארי" מלווה בקליפ אנימציה שנוצר על ידי עדו דבורה (שגם ביים) ואוהד בסון עצמו. השניים משתפים פעולה במוזיקה שהופיעה בסרטים שמצאו את דרכם לפסטיבלים בינלאומיים, דוגמת פסטיבל קאן היוקרתי והנחשב.

"בתקופת שפל קלה בחיי, במהלך אחד הסגרים של הקורונה ואחרי תאונת אופנוע שמנעה ממני ללכת, מצאתי את עצמי צופה בסדרה 'Suits' שמשחקת בה מייגן מרקל וטיפה נדלקתי על הדמות שלה, לפני שהיא נהייתה מעצבנת. חיפשתי עליה מידע וגיליתי שהיא אשתו של הארי - ומצאתי את עצמי ממש מקנא בהארי. אמרתי לעצמי 'איך יש אנשים כאלה שיש להם הכל? הארי גם נולד לבית המלוכה, גם חתיך, הוא לא היה צריך לעשות כלום - בטח הוא נורא מבסוט מחייו'. מהתסכול הראשוני הזה יצאה התחלת השיר", אומר בסון.

אוהד בסון, צילום: יח"צ

"אחרי שהקנאה עברה קצת, התחלתי להתעניין יותר בסיפור של הארי ומייגן והבנתי שגם כשהכל נראה 'זוהר' וגם כשאתה 'נולד עם כפית זהב בפה' - יש לך את האתגרים שלך, ולמדתי להיות אסיר תודה על דברים שיש לי בחיים - הטובים יותר והטובים פחות. וזו גם ההבנה שהארי מגיע אליה בסוף השיר; להפסיק להתלונן ולהתחיל ליהנות ממה שיש לנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו