תקרית חריגה במהלך הופעה: קטטה פרצה בין חברי הלהקה

המופע של להקת הרוק ג'יינז אדיקשן הגיע לסיום פתאומי מוקדם מהצפוי • הסיבה: סולן ההרכב, פרי פארל, תקף את הגיטריסט דייב נאברו בעודם שרים ומנגנים על הבמה

גיטריסט וסולן ג'יינז אדיקשן במהלך הקטטה החריגה. צילום: יוטיוב

הופעה של להקת הרוק האמריקנית הוותיקה ג'יינז אדיקשן שהתקיימה ביום שישי האחרון בבוסטון הגיעה לסיומה הפתאומי לאחר שהסולן, פרי פארל, תקף את הגיטריסט דייב נבארו - בעודם שרים ומנגנים על הבמה.

לפי סרטון שצולם על ידי הצופים והועלה לרשת, נראה כי פארל יזם את התקיפה לאחר שנתקל במתכוון בנבארו שניגן לתומו, במהלך ביצוע של השיר "Ocean Size".

השניים החליפו כמה מילים ונראה כי הגיטריסט ההמום ניסה להרגיע את המצב ולהתרחק מפארל, אולם הסולן הזועם התחיל להרביץ ולהתפרע, עד שאנשי הצוות - וגם הבסיסט אריק אייברי - השתלטו על פארל הנסער והורידו אותו בכוח מהבמה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Etty Lau Farrell‎‏ (@‏‎ettylaufarrell‎‏)‎‏

אף שבהתחלה לא היה ברור מה גרם למהומה, בסופו של דבר אשתו של הסולן, אתי לאו-פארל, שיתפה פוסט אינסטגרם ארוך שבו ניסתה להסביר את השתלשלות העניינים המטרידה. באופן כללי, לאו-פארל לא הכחישה שמזה זמן מה שוררות מתיחות ואיבה בין חברי הלהקה. לטענתה, בעלה מתוסכל מאוד מכך שלדעתו הקול שלו נבלע בהופעות על רקע כלי הנגינה שנהנים מווליום גבוה יותר במיקס, וכי הדבר נעשה במכוון. באותו ערב בבוסטון, כך לפי לאו-פארל, אנשים בקהל צעקו וקיללו את פרי על כך שהם לא מסוגלים לשמוע אותו ושהלהקה מנגנת חזק מדי, ולכן "פרי איבד את זה", לדבריה. לאחר שהרוחות נרגעו, הסולן "פרץ בבכי" מאחורי הקלעים.

בנוסף, הלהקה עצמה פרסמה הלילה סטורי אינסטגרם שבו התנצלה באופן לקוני למדי על "האירועים שקרו אמש", לצד עדכון כי ההופעה שאמורה היתה להתקיים הלילה בעיר ברידג'פורט בוטלה, ושרוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה.

הסטורי של ג'יינז אדיקשן, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

ג'יינז אדיקשן, שהוקמה באמצע שנות השמונים, היתה ועודנה להקת רוק חשובה ומשפיעה במיוחד שמשלבת בין רוק אלטרנטיבי, פאנק, מטאל ורוק פסיכדלי. בשנים האחרונות היא חזרה לפעילות בהרכב הקלאסי שלה, שכולל כאמור את פארל, נבארו, אייברי ואת המתופף סטיבן פרקינס. ביולי האחרון היא השיקה את הסינגל החדש "Imminent Redemption" והכריזה "ברוכים הבאים לפרק הבא של ג'יינז אדיקשן, השיר הזה הוא רק ההתחלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר