ביונסה, תאכלי אבק: טיילור סוויפט שברה שיא זכיות בטקס פרסי ה-VMA

מיס אמריקנה קטפה שבעה פרסים, שהובילו אותה היישר לראש רשימת השיאניות עם 30 אנשי ירח שאספה לאורך הקריירה • קייטי פרי קטפה את פרס ה-Video Vanguard וקיבלה ביקור על הבמה מאורלנדו בלום • ומה עם סברינה קרפנטר וההופעה הפרובוקטיבית שלה?

טיילור סוויפט. צילום: רויטרס

טקס פרסי ה-VMA של MTV התקיים הלילה (חמישי) זו השנה ה-40 ברציפות וכמו כל אירוע גדול בשנה האחרונה, גם זה היה שייך לטיילור סוויפט. הכוכבת קטפה שבעה פרסים, בהם פרס אמן השנה וקליפ השנה על "Fortnight", שיתוף הפעולה שלה עם פוסט מאלון.

הזכיות של סוויפט הטיסו אותה לראש טבלת השיאניות משם העיפה את ביונסה, עם 30 אנשי ירח שקטפה לאורך הקריירה הענפה שלה. בנאומי הזכייה התייחסה הכוכבת לבן הזוג טראוויס קלסי, ודחקה במעריציה להצביע בבחירות לנשיאות, שייערכו בחודש נובמבר.

עבור צ'אפל רואן, השמחה הייתה משולשת: זו הייתה הפעם הראשונה שהמוזיקאית הצעירה הגיעה לטקס פרסים, הופיעה בו וקטפה את פרס האמנית המבטיחה.

פרס שיר השנה הוענק לסברינה קרפנטר, עבור הלהיט "Espresso". קרפנטר הופיעה בטקס עם מחרוזת משיריה, כשהיא מלווה ברקדנים שהיו מחופשים לאסטרונאוט וחייזרית, איתה התמזמזה הזמרת במהלך ההופעה. 

צ'אפל רואן. הפעם הראשונה, צילום: רויטרס

קייטי פרי קטפה את פרס ה-Video Vanguard, שמוענק מדי שנה לאמן אחד על תרומה יוצאת דופן לתרבות הפופ. אחרי הופעה של מיטב להיטיה, היא קיבלה את הפרס מבן הזוג שלה, השחקן אורלנדו בלום. בנאומה הודתה לו ואמרה: "הוא משאיר אותי מועצמת ונחגגת, ושוטף כלים".

מייגן די סטליון, שהנחתה את הערב, זכתה בפרס הבימוי האמנותי על השיר "BOA". לני קרביץ, גבר שמסרב להזדקן בקטע טוב, חזר הביתה עם פרס על שיר הרוק הטוב ביותר וכדי לחתום את פרק הנוסטלגיה, אמינם הופיע עם שירו החדש "Houdini".

טקס פרסי ה-VMA לשנת 2024 ישודר ב-MTV ישראל בערוץ MTV MUSIC (אפיק 189 ב-HOT, אפיק 204 ב-yes). הטקס ישודר ב-12 ו-13 בספטמבר, ערוך ומתורגם עם כתוביות לעברית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר