טיילור סוויפט. צילום: JOEL CARRETT

טיילור סוויפט הכריזה על תמיכה בקמלה האריס: "עשיתי את המחקר שלי"

הזמרת, שנודעת כמתנגדת גדולה לטראמפ ותומכת במפלגה הדמוקרטית, הוציאה הודעה רשמית ל-283 מיליון עוקביה באינסטגרם • "אני חושבת שיש לה יד יציבה על ההגה והיא מנהיגה מוכשרת"

[object Object]

הזמרת טיילור סוויפט הודיעה לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) רשמית על תמיכתה בקמלה האריס, שעה קלה לאחר העימות הנשיאותי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

"כמו רבים מכם, צפיתי בעימות הלילה. אם לא עשיתם זאת עדיין, זה זמן מצוין לעשות מחקר משלכם על הנושאים הבוערים והעמדות שהמועמדים נוקטים בהן בנושאים שחשובים לכם ביותר. כמצביעה, אני דואגת לצפות ולקרוא כל דבר שאני יכולה על המדיניות המוצעת שלהם עבור המדינה הזו.

"לאחרונה נודע לי שדמות בינה מלאכותית 'שלי' תמכה באופן שקרי בקמפיין לנשיאות של דונלד טראמפ והוצבה באתר האינטרנט שלו. זה באמת מעורר את החשש שלי סביב בינה מלאכותית והסכנות שבהפצת מידע כוזב. זה הביא אותי למסקנה שאני חייבת להיות שקופה מאוד לגבי תוכניותיי כמצביעה בבחירות האלו. הדרך הטובה ביותר להילחם במידע כוזב היא להגיד את האמת.

"אני אתן את קולי לקמלה האריס ולטים וולץ בבחירות לנשיאות של שנת 2024. אמצביע להאריס כי היא נלחמת עבור זכויות ומטרות כי אני מאמינה שצריכים לוחמת. אני חושבת שיש לה יד יציבה על ההגה והיא מנהיגה מוכשרת שיכולה להשיג כל כך הרבה, ואף יותר מכך, עבור המדינה הזו, אם נונהג ברוגע ולא בכאוס. כל כך התרשמתי מהבחירה שלה בטים וולץ, שעמד על זכויותיהם של חברי קהילת הלהט"ב והאישה לגופה במשך עשורים.

"עשיתי את המחקר שלי, וקיבלתי את הבחירה שלי. המחקר שלכם הוא כולו שלכם, והבחירה היא שלכם. אני גם רוצה להגיד, במיוחד למצביעים בפעם הראשונה: זכרו שבשביל להצביע עליכם להיות רשומים. אני גם מוצאת שזה קל יותר להצביע מוקדם. אשים לינק להרשמה". 

סוויפט כזכור ידועה כתומכת המפלגה דמוקרטית, ונחשבה לתומכת גדולה בנשיא ג'ו ביידן - ומתנגדת לנשיא לשעבר טראמפ. היא נחשבת למשפיעה גדולה על דעת הקהל בארה"ב ומחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 283 מיליון עוקבים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו