מטורף: זה הסכום האסטרונומי שהוצע לאדל כדי שתמשיך בסיבוב ההופעות שלה

לפי דיווחים, הדיווה הבריטית בת ה-36 סירבה לעסקת ענק להמשיך בסיבוב ההופעות שלה - אך סירבה • זאת לאחר שהודיעה בשבוע שעבר על "הפסקה ארוכה"

איתנה בדעתה. אדל בהופעה בטקס פרסי הבריטס 2022. צילום: GettyImages

אחרי שהודיעה בשבוע שעבר על "הפסקה ארוכה" מהופעות בתום מסע ההופעות הנוכחי שלה, כעת נחשף הסכום האסטרונומי שהוצע לאדל בניסיון לשכנעה לחזור בה.

לפי הדיווחים, הדיווה הבריטית בת ה-36 סירבה לעסקת ענק בסך 200 מיליון דולר (כ-152 מיליון פאונד) להמשיך בסיבוב ההופעות שלה, כשההצעה כללה לפי הדיווחים שהות במקאו, סין וכן סיבוב הופעות עולמי נוסף. מקור פנימי טען לאחרונה: "היו הרבה הצעות אבל היא דחתה את כולן כי היא רוצה להיות בבית עם הילד שלה".

בשיחה עם אתר הדיילי מייל הבריטי, הוסיפו מקורות נוספים: "העסקה הסינית כללה מיליוני דולרים, אבל בסופו של דבר היא לא רצתה לעשות את זה. היא שמה את הילד שלה, החבר שלה (שהספיק מאז להפוך לארוס; ע"ח), ואת עצמה במקום הראשון".

שמה את חייה האישיים במקום הראשון. אדל בטקס הבריטס 2022, צילום: רויטרס

כזכור, במהלך הלילה האחרון של הופעתה במינכן, אדל עדכנה את מעריציה כי לא תראה אותם לזמן ממושך. "יש לי עוד 10 הופעות לעשות", עדכנה את קהל המעריצים, "אבל לאחר מכן לא אראה אתכם לזמן ממושך מאוד ואשמור אתכם בליבי".

אדל, שאישרה לאחרונה את אירוסיה לריץ' פול, מחויבת לחזור ללאס וגאס כדי להשלים את שהותה שבוטלה חלקית במלון סיזר פאלאס, אך לאחר מכן אין לה תוכניות להמשיך בתעשיית המוזיקה במשך זמן רב, כשאחת ההשערות הרווחות בקרב המעריצים היא כי היא מתכננת להרחיב את התא המשפחתי ולהביא ילד נוסף לעולם, אח או אחות לבנה הבכור אנג'לו בן ה-11.

@popculturespotlight#adele#retirement#break#viral#fyp#adeleinmunich#breakingnews#music#pop#singing#concert♬ Someone Like You - Adele

עם הודעת הפרישה שלה, מחירי הכרטיסים להופעות, שמחירם עד כה נע בין 400 ל-1,000 דולרים, האמיר לסכומים מטורפים שמגיעים כיום גם למחיר של 17 אלף דולרים וצפונה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר