אמילי ארמסטרונג מצטרפת ללינקין פארק. צילום: איי.פי

לאחר מותו הטרגי של הסולן: לינקין פארק חוזרת עם זמרת חדשה

להקת הרוק האמריקנית, שסולנה הקודם, צ'סטר בנינגטון הלך לעולמו בנסיבות טרגיות, מתאחדת • ההרכב יצא לסיבוב הופעות ויקליט אלבום חדש כשבע שנים מאז מותו של בנינגטון

[object Object]

לינקין פארק חוזרת. להקת הרוק האמריקנית הוותיקה, שאיבדה ב-2017 את סולנה צ'סטר בנינגטון לאחר שנטל את חייו, הכריזה על שובה לפעילות עם שני חברי הרכב חדשים, אלבום אולפן שמגובה בסינגל ראשון ויציאה לסיבוב הופעות.

אמילי ארמסטרונג, הסולנית החדשה של לינקין פארק, צילום: איי.פי

באירוע שהתקיים אמש (שישי לפנות בוקר שעון ישראל) בלוס אנג'לס והוזרם בשידור חי דרך האתר הרשמי של הלהקה, הודיעה לינקין פארק כי סולנית המשנה אמילי ארמסטרונג הצטרפה לשורותיה, ולמעשה נכנסה לנעליו הגדולות של בנינגטון המנוח.

בנוסף, המתופף החדש קולין בריטיין החליף את המתופף המייסד רוב בורדון, שבחר לעזוב את הלהקה מסיבות אישיות. כיום, אם כן, מונה לינקין פארק את מייק שינודה (שירה, גיטרה וקלידים - וגם נחשב לכותב הראשי ולמנהיג הלהקה), בראד דלסון (גיטרה, קולות), ג'ו האן (די.ג'יי, תכנות, קלידים), דייב פארל (בס, קולות), וכאמור את ארמסטרונג ובריטיין שהצטרפו רשמית אתמול.

לינקין פארק בהופעה בלוס אנג'לס, מכריזה על הסולנית החדשה, צילום: איי.פי

עוד בהכרזות מאמש: לינקין פארק תשיק ב-15 בנובמבר אלבום אולפן חדש בן 11 שירים בשם "From Zero", כאשר הסינגל הראשון מתוכו, "The Emptiness Machine", שוחרר אתמול. כמו כן, כבר החודש תצא הלהקה המחודשת לסיבוב הופעות קצר בן שישה מועדים בלבד, שבמהלכו היא תעלה על במות בלוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון, המבורג, סיאול ובוגוטה (בירת קולומביה), עם הבטחה ש-2025 תוקדש גם היא להופעות.

לינקין פארק בהרכב החדש, צילום: James Minchin III

"ככל שעבדנו יותר עם אמילי וקולין, נהנינו יותר מהכישרון העולמי שלהם, מחברתם ומהדברים שיצרנו יחד. אנחנו מרגישים מחוזקים מאוד מההרכב הזה ומהמוזיקה המהדהדת והאנרגטית שכתבנו", אמר אתמול מייק שינודה והוסיף: "לפני לינקין פארק, שם הלהקה הראשונה שלנו היה Xero. שם האלבום החדש מתייחס גם להתחלה הצנועה ההיא וגם למסע שאנחנו נמצאים בו עכשיו (להתחיל מאפס - ד"פ).

מוזיקלית ורגשית, זה מסע שעוסק בעבר, בהווה ובעתיד, שמאמץ את הצליל המוכר שלנו אבל מלא בחיים חדשים. הוא נעשה מתוך הערכה רבה לחברי הלהקה החדשים והוותיקים שלנו, לחברים שלנו, למשפחות שלנו ולמעריצים שלנו. אנחנו גאים במה שלינקין פארק הפכה אליו עם השנים, ונרגשים לקראת המסע שבדרך", סיכם שינודה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו