מחשש לאיום ביטחוני: להקת הרוק המצליחה פונתה מהבמה במהלך הופעה

לאחר שהמשטרה הבחינה ברחפן חשוד ובלתי מורשה שטס בסמוך לבמה, אולצו חברי להקת גרין דיי להתפנות באופן מיידי אל מאחורי הקלעים • זאת במהלך הופעה של ההרכב הוותיק בדטרויט

גרין דיי בהופעה. צילום: רויטרס

רגעים של חרדה עברו אמש (רביעי) על הצופים בהופעה של להקת גרין דיי - וסביר להניח שגם על חברי ההרכב עצמו - בדטרויט. מגזין המוזיקה האמריקני "בילבורד" מדווח כי במהלך ביצוע של הלהיט "Longview" הופסקה ההופעה בפתאומיות, לאחר שהמשטרה הבחינה ברחפן חשוד ובלתי מורשה שטס בסמוך לבמה, מה שאילץ את חברי הלהקה להתפנות באופן מיידי אל מאחורי הקלעים.

גרין דיי זוכים בפרס אמן הרוק הטוב ביותר בטקס פרסי ה-EMA ב-2019, צילום: GettyImages

החדשות הטובות: לאחר כעשר דקות מורטות עצבים, שבה הלהקה לבמה והמשיכה את השיר, כאשר הסולן בילי ג'ו ארמסטרונג הפציר בקהל להוריד את הטלפונים הניידים שלהם. "תוציאו אותם אחר כך, בואו נהיה כאן עכשיו", ביקש ארמסטרונג, אולי בשל החשד שמישהו בקהל מפעיל את הרחפן באמצעות הטלפון שלו, ככל הנראה כדי לצלם את ההופעה מקרוב. "ברוכים הבאים לגן עדן, אף בן **** לא יעצור אותנו, זה בטוח", הוסיף הסולן, וההצגה נמשכה כרגיל.

אף שלא נמסרה סיבה רשמית להפסקה הזמנית (מגזין הבילבורד, כאמור, חשף את מעורבות הרחפן הבלתי מזוהה), לאחר ההופעה פרסמה גרין דיי הודעת התנצלות בעמוד ה-X שלה, בה נאמר: "אנחנו מצטערים על העיכוב בהופעה הלילה. אבטחת האצטדיון ביקשה מאיתנו לפנות את הבמה בעת שהיא התמודדה עם תקרית בטיחותית אפשרית. משטרת דטרויט פתרה את העניין במהירות ואפשרה לנו להמשיך במופע. תודה על ההבנה שלכם".

גרין דיי ב-2009 (ארכיון), צילום: GettyImages

בימים אלה נמצאת גרין דיי עמוק בתוך סיבוב הופעות עולמי שמקדם את אלבום האולפן ה-14 שלה, "Saviors", אשר הושק בינואר האחרון ונהנה מביקורות טובות למדי. עד סוף השנה תופיע הלהקה הוותיקה בארצות הברית ובמקסיקו, ובתחילת 2025 היא תנדוד לאפריקה ולאסיה, כאשר ההופעה הכי קרובה לישראל תתקיים ב-27 בינואר בדובאי (כאשר להקת החימום תהיה לא אחרת מדה אופספרינג).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר