הפתעה: שרית חדד עם בתה נויה ועוד חשיפה מסקרנת

הזמרת הים-תיכונית הוציאה את החלק השני של האלבום "8", ובו ארבעה שירים נוספים • אחד משיתופי הפעולה שלה הוא עם אגם בוחבוט, שכתבה בפוסט באינסטגרם: "לא יכולה להסביר כמה חלמתי על הרגע הזה"

שרית חדד. צילום: יחצ

הבוקר (שלישי) יצא החלק השני של האלבום החדש של שרית חדד - "8" ובו ארבעה שירים נוספים, שמתווספים לארבעה שיצאו לפני כחודשיים. 

בחלק הזה של האלבום, שרית ממשיכה את הכתיבה המשותפת עם תמר יהלומי ויונתן קלימי, והוא כולל גם שיר חדש עם אגם בוחבוט, שמבצעת איתה דואט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Agam Buhbut | אגם בוחבוט (@agam__buhbut)

"לא יכולה להסביר כמה חלמתי על הרגע הזה", כתבה בוחבוט בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ובו סיפרה על שיתוף הפעולה עם חדד. "אני זוכרת את עצמי בתור ילדה מקשיבה שעות לשירים של שרית, שומעת שוב ושוב את הקול שלה, מנסה לחקות את הסלסולים שלה.

"אם היו אומרים לאגם הקטנה שיום יבוא ונוציא שיר משותף, כנראה שלא הייתי מאמינה. שרית, את בשבילי ובשביל כל הנשים בתעשיית המוזיקה השראה ענקית, פורצת דרך ומודל לחיקוי. אני מתרגשת מאוד ואוהבת אותך, תודה על הזכות".

בנוסף, בשיר הפותח של האלבום, "כוכבת", אותו בחרה שרית להוציא גם כסינגל, היא משתפת פעולה לראשונה עם בתה הבכורה נויה, שלקחה חלק בשיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר