אדל בהודעה דרמטית למעריצים: "לא אראה אתכם הרבה זמן"

הזמרת בת ה-36 אישרה בסוף השבוע שהיא לוקחת הפסקה ארוכה מהמוזיקה לאחר סיום מסע ההופעות שלה • "אשמור אתכם בליבי"

אדל. צילום: רויטרס

בשורה מבאסת למעריציה של אדל: הזמרת הבריטית המצליחה הודיעה כי היא מתכננת לקחת הפסקה ארוכה מהופעות, זאת לאחר שביולי שיתפה כי לא תיכנס בעתיד הקרוב לאולפנים לעבוד על מוזיקה חדשה.

"יש לי עוד עשר הופעות לעשות, אבל אחרי זה לא אראה אתכם לזמן ארוך מאוד, ואשמור אתכם בליבי", אמרה אדל לקהל המעריצים שלה בקטע שפורסם בטיקטוק בסוף השבוע מאחת מהופעותיה במינכן, גרמניה.

@popculturespotlight#adele#retirement#break#viral#fyp#adeleinmunich#breakingnews#music#pop#singing#concert♬ Someone Like You - Adele

עשרות אלפי מעריצים הגיבו להכרזה ברשתות, כשהם נחלקו בין אלה שפרגנו להפסקה של הזמרת זוכת האוסקר, הגראמי והבילבורד, לבין אלה שהביעו אכזבה ועצב לצד מעריצים ששיערו שההפסקה אינה מקרית וכי אדל לוקחת הפסקה על מנת להתחתן עם ארוסה, סוכן הספורט בן ה-42 ריץ' פול ולעבוד על פרויקט מסוג אחר: הבאת צאצא נוסף לעולם, אח לבנה אנג'לו בן ה-11 מנישואיה הראשונים.

"כרגע אין לי תוכניות להוציא מוזיקה חדשה בכלל", אמרה אדל לעיתון הגרמני ZDF ביולי האחרון על התוכניות שלה לאחר סיום מסע ההופעות שלה בלאס וגאס בנובמבר 2025. "אני רוצה לקחת הפסקה גדולה אחרי זה ואני חושבת שאני רוצה לעשות דברים יצירתיים אחרים, לפחות לזמן מה", הוסיפה.

אדל (ארכיון), צילום: אי.פי.איי

אדל החלה את סבב ההופעות שלה בלאס וגאס בקולוסיאום במלון ארמון הקיסר בנובמבר 2022 כשההופעה האחרונה מתוכננת ל-23 בנובמבר. לאחרונה סיימה עשר הופעות מיוחדות ב- Open Air Arena במינכן.

"סבב ההופעות הזה, ההופעות האלה, שינו את חיי", שיתפה באוקטובר את עשרות מיליוני מעריציה בציוץ ברשת X (טוויטר לשעבר). "הייתי צריכה נואשות להתאהב מחדש בהופעות חיות וזה קרה לי. הייתי צריכה להתחבר מחדש לשירים שלי ולזכור מה הם אומרים לי, וזה קרה!

"להיות שוב על הבמה בשנה האחרונה כל כך קרוב ואישי עם הקהל לאחר כל השנים האלה, הייתה חוויה משקמת ומיוחדת במינה שלעולם לא אשכח. כל האינטראקציות המצחיקות, הנפשיות, הפרועות ושוברות הלב שניהלנו חקוקות בזיכרוני לכל החיים".

אדל עם פרס הגראמי, צילום: AP

אלבומה האחרון של אדל, "30", יצא ב-2021 לאחר שבעבר ב-2012 וב-2016 הכריזה על לקיחת הפסקה מעבודה על המוזיקה שלה כשבתום מסע ההופעות הקודם שלה אף אמרה: "אני לא יודעת אם אי פעם אצא לסיבוב נוסף. אני לא בטוחה שזה הקטע שלי". בדצמבר 2023, אמרה אדל לאתר ההוליווד ריפורטר שיצירת מוזיקה חדשה לא עומדת בראש מעייניה. "אני נהיית לחוצה מכך שאאבד את הקול שלי (בהופעות)", שיתפה. "זה המון שירה. שעתיים. הכל חי. זה המון. ואני גם מדברת בלי הפסקה על הבמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר