במהלך הופעה: המחווה המרגשת של נסרין לחטוף אורי דנינו

בזמן שביצעה את השיר "רציתי לדבר איתך", הבחינה הזמרת בשלט בקהל של החטוף והחליטה להעלות לבמה את בת דודתו • צפו ברגע המרגש

נסרין קדרי במחווה לחטוף אורי דנינו. צילום: דובב אגמי

אתמול בערב (ראשון) הופיעה נסרין קדרי בפסטיבל חוצות היוצר בירושלים. בזמן ששרה את השיר "רציתי לדבר איתך", הבחינה הזמרת בשלט בקהל של החטוף אורי דנינו והחליטה להעלות לבמה את בת דודתו עם השלט ולהקדיש למשפחה את השיר בהתרגשות ודמעות שלא הצליחה לעצור. 

נסרין, צילום: טל עבודי

בחודש מאי השנה פורסם כי נסרין ויוצרים נוספים לוקחים חלק בקמפיין חדש של עמותת ער"ן, שפונה לילדים ישראל כדי שישתפו ברגשות שלהם במטרה לעודד אותם לתמוך אחד בשנייה ברגעי משבר ולשמור על שגרה ככל הניתן מאז אירועי 7 אוקטובר, זאת בשל העלייה החדה במספר הפניות לעמותה.

נסרין, צילום: קוקו

במסגרת הקמפיין, היוצרים משתפים בסיפורים אישיים מחיי היומיום שלהם – על המשברים שחוו בתקופה האחרונה, כיצד התמודדו עם הקשיים והחרדה, תוך שהם מבקשים מילדי ישראל לשתף בעצמם את הרגשות שלהם. הקמפיין מפנה את ילדי ישראל לשירותי הסיוע האנונימיים של ער"ן הפועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במספר הטלפון 1201, בצ'אט של אתר העמותה ובוואטסאפ במספר 052-8451201.

מאז פרצה המלחמה ב-7 באוקטובר, בעמותה העניקו סיוע ומענה לכ-200 אלף פניות מצוקה, יותר מ-40 אלף מהן מילדים, צעירים ובני נוער – גידול של 50% לעומת התקופה המקבילה, בעיקר בנושאי טראומה, חרדה ואובדן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר