לאחר התאבדותו של הסולן: להקת הענק צפויה לשוב לפעילות

לינקין פארק, להקת הרוק האמריקנית האהובה, חוזרת כשבע שנים לאחר המוות הטרגי של סולנה צ'סטר בנינגטון • אתר האינטרנט הרשמי של הלהקה התחדש בשעון מתקתק לאחור, שיסתיים ככל הנראה בהכרזה משמעותית על אלבום אולפן, סינגל או סיבוב הופעות

לינקין פארק. צילום: יח"צ

לינקין פארק חוזרת. להקת הרוק האמריקנית האהובה, שסולנה צ'סטר בנינגטון התאבד לפני כשבע שנים, עדכנה - או ליתר דיוק איתחלה בסוף השבוע את אתר האינטרנט הרשמי שלה בשעון מתקתק לאחור, שצפוי להתאפס בעוד כשלושה וחצי ימים (נכון ליום ראשון, 25 באוגוסט). מה יקרה אחרי שהמספרים יתאפסו? נחכה ונראה, אולם ההערכות הן כי הלהקה תכריז על פרויקט חדש, ולא מן הנמנע כי מדובר באלבום אולפן או לפחות בסינגל, כאשר אפשרות ריאלית נוספת היא סיבוב הופעות.

לאחר מותו הטרגי של בנינגטון, לינקין פארק אמנם לא התפרקה, אך צמצמה את פעילותה באופן משמעותי ועד כה לא צירפה לשורותיה סולן חדש. אלבום האולפן השביעי והאחרון של ההרכב, "One More Light", שוחרר במאי 2017, כחודשיים בלבד לאחר שהסולן הנערץ נטל את חייו, ומאז הסתפקו החברים הנותרים בהשקת אלבומי הופעות חיות, אוספים ומהדורות מחודשות של אלבומים קודמים.

צ'סטר בנינגטון, צילום: AP

מוקדם יותר השנה דווח כי לינקין פארק עשויה לשוב ב-2025 עם סיבוב הופעות חדש ואף מעוניינת לגייס סולנית שתמלא את מקומו של בנינגטון, אולם הפרטים מעולם לא אושרו על ידי אף אחד מחברי ההרכב. בנוסף, לקראת סוף 2023 הבהיר מייק שינודה, סולן המשנה וכותב השירים העיקרי של הלהקה (כמו גם הקלידן וגיטריסט הקצב שלה), כי "אין כרגע משהו מתוכנן, וכשיהיו חדשות אז אומר אותן".

האם החדשות המיוחלות יתפרסמו בהמשך השבוע? יש להניח שכן, ומובן שנעדכן בכל התפתחות. בינתיים ניתן ואף מומלץ להאזין לכמה מהשירים הבולטים של לינקין פארק, כמו "Numb", "What I’ve Done", "Leave Out All The Rest" ו-"In The End".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר