למרות שהוסרו מגבלות פיקוד העורף: הופעתו של אייל גולן בקיסריה מבוטלת

למרות שינוי הוראות פיקוד העורף שבתחילה הגבילו התקהלויות מגוש דן צפונה עד 300 איש במקום סגור, ועד 30 איש במקום פתוח, בקרב הנהלת הכוכב הדברים נשארו כפי שהיו • הופעתו בלוקיישן היוקרתי בוטלה, ונכון לעכשיו ההחלטה לדחותה עומדת בעינה

אייל גולן . צילום: משה שי

לפי הנחיות פיקוד העורף שנכנסו לתוקף הבוקר (ראשון), לפיהן אסורות התקהלויות מגוש דן צפונה עד 300 איש במקום סגור, ועד 30 איש במקום פתוח, גם עולם התרבות נדרש להגיב בהתאם - כולל הופעתו של אייל גולן שתוכננה להערב. 

הזמר אמור היה להופיע הערב בשעה 20:45 באמפי קיסריה כחלק מסיבוב ההופעות "עם ישראל חי".

אייל גולן, צילום: משה שי

למרות השינוי בהנחיות פיקוד העורף וביטול ההגבלות על ההתקהלויות, המופע עדיין נדחה ל-15 בספטמבר והמופע הערב עדיין מבוטל. הכרטיסים שהגיעו לרוכשים יהיו תקפים באופן אוטומטי לתאריך החדש. רוכשי כרטיסים אשר ירצו לבטל את הכרטיסים יוכלו לעשות זאת באופן עצמאי דרך האזור האישי באתר קופת תל אביב.

נכון לשעה זו, שאר המופעים של אייל גולן בקיסריה מיום שלישי ואילך מתקיימים כסדרם.

בתוך כך, גם הופעתו של אביב גפן שהייתה אמורה להתקיים מחר בצוותא, מופע אינטימי עם שירי בי-סיידס, מתבטלת. מתברר כי רוכשי הכרטיסים קיבלו את הודעת הביטול עוד בטרם הוסרו ההגבלות וההפקה ביטלה את המופע.

אביב גפן בהופעה, צילום: אלון לוין

במוסדות התרבות החלו הבוקר להודיע לקהל על ביטולים ושינויים, כך למשל בהיכל התיאטרון במוצקין; רשת friends ביטלה להיום ואת מחר את פסטיבל סרטי הילדים בכל האולמות בארץ מלבד דימונה ובאר שבע; הפעילות בגן החיות חי כיף בראשון לציון; באולם הגדול של הקאמרי הוחלט כרגע לבטל את שתי ההצגות הראשונות של "פיטר פן"; בתיאטרון אורנה פורת להצגות ילדים הפקות סוף הקיץ; הפסטיבל למוזיקה קאמרית, שצפוי היה להתקיים בשבוע הבא בירושלים בהשתתפות אמנים בינלאומים, בוטל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר