שירלי מנסון, סולנית להקת גארבג', בהופעה בסקוטלנד, בחודש שעבר. צילום: Getty Images

"דחפו אותי באמצעות כיסא גלגלים": סולנית הלהקה האהובה חושפת מדוע ביטלה את כל הופעותיה

שירלי מנסון, סולנית להקת הרוק המוערכת גארבג', פרסמה פוסט שבו חשפה את מחלתה שהביאה לביטול המשך סיבוב ההופעות של ההרכב • "חזרתי הביתה גמורה, הייתי שבורה"

[object Object]

מספר ימים לאחר שגארבג' נאלצה לבטל את כל הופעותיה שתוכננו עד סוף השנה, שירלי מנסון, סולנית הלהקה, חשפה כי הסיבה לכך נובעת מפגיעה במיתרי הקול שלה, שיגרמו לכך שהיא תצטרך לעבור ניתוח ושיקום.

"חזרתי הביתה גמורה לחלוטין מסיבוב ההופעות. הייתי כל כך שבורה, שבעלי המסכן נאלץ לדחוף אותי בנמלי תעופה באמצעות כיסא גלגלים", כתבה מנסון אתמול (שלישי) בפוסט בחשבון האינסטגרם של הלהקה, שלו 510 אלף עוקבים. "הייתה לי גם דלקת במיתרי הקול ופצע הרפס גדול על השפה".

בידיעה כי מעריצי הלהקה יביעו את דאגתם כלפיה, מנסון צירפה לפוסט תמונה של מיתרי הקול שלה. "בנוסף להכל, נלחצתי שאיכשהו הצלחתי לפגוע במיתרי הקול שלי, אבל אתמול קיבלתי טיפול והכל חזר להיות כפי שצריך", כתבה. "אלה מיתרי הקול שלי - הרופא שלי אמר שהם יפהפיים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 🩸garbage🩸 (@garbage)

כשהלהקה פרסמה בשבוע שעבר את הפוסט שבו הודיעה על ביטול המשך סיבוב ההופעות שלה, נכתב כי ההרכב לא קיבל בקלות את ההחלטה: "אנו מתנצלים בפני המעריצים המדהימים שלנו, אנו מצפים לנגן בפניכם ב-2025". באותו פוסט, מנסון, שתחגוג בהמשך החודש את יום הולדתה ה-58, כתבה: "אף אחד לא הרוס מזה יותר ממני. אתם יודעים שאם הייתי יכולה, הייתי דוחקת בעצמי".

גארבג', ב-2017, צילום: Getty Images

מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, מנסון פרסמה במספר הזדמנויות באינסטגרם של גארבג' פוסטים וסטוריז שבהם ביקרה את התנהלות צה"ל ברצועת עזה. רק בשבוע שעבר היא פרסמה פוסט שבו כתבה כי היא "נגד הסבל של העם הפלשתיני", וקראה כמה פעמים להפסקת אש בין ישראל לחמאס. עם זאת, ראוי לציין כי היא כן גינתה את חמאס ואת טבח 7 באוקטובר, כינתה אותם "מפלצות", וקראה לשחרורם של החטופים שעדיין נמצאים בשבי ארגון הטרור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו