לראשונה מאז דצמבר 2022: סלין דיון הופיעה באולימפיאדת פריז

דיון סגרה את טקס הפתיחה בביצוע מרשים ומרגש לשיר האייקוני של אידית פיאף על מגדל האייפל • זו ההופעה הראשונה של אגדת הפופ מאז שהפסיקה את לוח ההופעות שלה ופרשה מאור הזרקורים לאחר שאובחנה עם תסמונת האדם הנוקשה

סלין דיון מופיעה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024. צילום: אי.פי

השמועות היו נכונות: הזמרת סלין דיון הופיעה הערב (שישי) בטקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024, ששודר בערוץ הספורט, ושרה על מגדל האייפל את השיר האייקוני של אדית פיאף “L'Hymne à l'amour”.

זו ההופעה הראשונה של אגדת הפופ מאז שהפסיקה את לוח ההופעות שלה ופרשה מאור הזרקורים לאחר שאובחנה עם תסמונת האדם הנוקשה בדצמבר 2022.

סלין דיון סוגרת את טקס פתיחת אולימפיאדת פריז 2024, צילום: אי.פי

דיון הייתה בכושר מצוין כשהיא שרה בקול רם את הצלילים הגבוהים והנקיים, לבושה בשמלה לבנה מרהיבה. מיד לאחר ההופעה, קלי קלארקסון - ששימשה כפרשנית עבור NBC - הייתה בתחילה חסרת מילים ואז כינתה את דיון "אתלטית קולית".

סלין דיון בפרמיירת הסרט התיעודי עליה, צילום: איי.אף.פי.

בימים האחרונים השמועות על הופעתה המתוכננת בטקס הפתיחה בבירת צרפת הטריפו את הרשת, אך לא היה לכך אישור רשמי. דיון הפתיעה את העולם בהופעה מרשימה ועוצמתית שחתמה את טקס פתיחת אולימפיאדת פריז 2024. 

הסתמונת ממנה סובלת דיון, "תסמונת האדם הנוקשה", הינה תסמונת הפוגעת ביכולות המוטוריות ומתאפיינת בנוקשות שרירים ועוויתות. התסמונת הובילה את הזמרת לבטל את מסע ההופעות שלה. בחודש דצמבר האחרון משפחה של דיון עדכנה על הידרדרות במצבה, וכי היא איבדה את היכולת לשלוט בשריריה.

סלין דיון צייצה בחשבון ה-X שלה: "

"זהו כבוד עבורי להופיע הערב בטקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024, ואני מלאת שמחה לחזור לאחת הערים האהובות עליי ביותר! מעל הכול, אני שמחה לחגוג עם הספורטאים המדהימים הללו, עם כל סיפורי ההקרבה והנחישות שלהם, הכאב וההתמדה. כולכם הייתם ממוקדים בחלום שלכם, ובין אם תזכו במדליה ובין אם לאו, אני מקווה שעצם הנוכחות כאן משמעה שהחלום התגשם עבורכם! עליכם להיות גאים, אנו יודעים כמה קשה עבדתם כדי להיות הטובים ביותר. הישארו ממוקדים, המשיכו הלאה, לבי עמכם!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר