נועה קירל במסיבת עיתונאים לקראת המופע בפארק הירקון // צילום: עמי פרידמן

בפעם הרביעית: נועה קירל חוזרת לבמת פארק הירקון - עם מחווה למצב הביטחוני

במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר הזמרת אמרה בהתרגשות: "זה משהו שהולך איתי וחשוב לי ואני מתכוונת כל שנה לעשות, במיוחד בתקופה כזאת, לחזק את עם ישראל ולשמח" • מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון הקרוב • כל הפרטים

[object Object]

הזמרת נועה קירל תעלה בסוף הקיץ בפעם הרביעית ברציפות על במת פארק הירקון בתל אביב, להופעה שתתקיים ב-26 בספטמבר.

במסיבת עיתונאים שקיימה בבני ברק הבוקר (רביעי) אמרה הזמרת: "זה מאוד מרגש ולא מובן מאליו. פארק הירקון זה משהו שלגמרי הולך איתי והוא חשוב לי ואני מתכוונת כל שנה לעשות, במיוחד בתקופה כזאת. אני מאוד מאמינה בלהרים את הראש, לחזק את עם ישראל ולשמח".

באשר לקושי להפיק הופעה בזמן מלחמה אמרה קירל כי המופע יכיל התייחסות למצב במדינה: "אין ספק שלעשות הופעה בצל המלחמה זה אתגר. אני לא רוצה להיות מנותקת מהסיטואציה", הסבירה.

לגבי שילוב מחווה למצב הביטחוני אמרה: "יש לנו כמה רעיונות בראש שאנחנו רוצים להוציא אותם לפועל שקשורים לחטופים. זה חלק מאיתנו היום, צריך להתייחס לזה. אני לא רוצה פשוט לבוא ולא להתייחס לזה, זה לא יקרה". אחד הרעיונות שמתכננת קירל לשלב במופע הוא מחווה לללהקות צבאיות, כך סיפרה.

נועה קירל חוזרת לבמת פארק הירקון, צילום: אלון לוין

עוד אמרה: "בסופו של דבר פופ זה הכי קצבי וצבעוני, וזה הכי הפוך ממה שאנחנו מרגישים בזמן מלחמה. שאלנו את עצמנו 'איך מנגישים דבר כזה בזמן מלחמה?'. אני מאמינה שאולי בגלל שאני מרגישה שאני חלק מאוד גדול מתרבות הפופ בישראל, אני רוצה להראות שדווקא בתקופה כזו אנחנו לא הולכים אחורה".

"אנחנו מתייחסים למופע הזה בדיוק כמו מופע בינלאומי", אמר שי מור יוסף מלייב ניישן, והסביר כי ההפקה מתכוונת להנגיש את קירל לקהל ככל האפשר, באמצעות קאט ווק שיהיה באורך 31 מטר ושלושה מתחמים - גולדן רינג, VIP ואזור דשא. בניגוד לשנים עברו, בהן התארחו במופעים אמנים בינלאומיים, השנה צפויים להתארח בערב אמנים ישראלים.

נועה קירל בשנה שעברה בפארק הירקון, צילום: עומרי סילבר

על הפקת ההופעה, כאמור, אמונה הפעם חברת "לייב ניישן ישראל-בלוסטון", שהביאה לישראל בעשור האחרון שלל להקות ואמנים. ביניהם בון ג'ובי, גאנז אנ' רוזס, אנריקה אגלסיאס, אימג'ן דרגונס, ברונו מארס ואחרים.

מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון הקרוב, 28 ביולי. מחיר כרטיס למתחמי הגולדן רינג וה-VIP יעמוד על 369 שקלים. כרטיס לאזור הדשא יעלה 229 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו