בנה של צופית גרנט מדגמן כימיה זוגית עם עטרה אוריה

הזמרת והיוצרת משחררת את "פרח קיר", סינגל חמישי שלה בשנה האחרונה • לצילומי הקליפ הצטרף דניאל גרנט, יוצר צעיר, דור ההמשך של צופית גרנט, שמבסס גם הוא את היצירה המקורית שלו

דניאל גרנט ועטרה אוריה . צילום: יוטיוב

רגע לפני שהיא משחררת את אלבום הבכורה, מוציאה היום עטרה אוריה את "פרח קיר", סינגל חמישי שלה בשנה האחרונה, מאז שהוחתמה בחברת אן. אם. סי יונייטד והחדירה לכל בית בישראל את "ילד מטריה" – שהפך להמנון להעלאת המודעות לנושאי החרם בקרב ילדים וילדות.

"כמו עוף החול אני אצא מהעפר, כמו גולם להפוך בסוף להיות פרפר", שרה אוריה בשיר שכתבה לבדה והלחינה יחד עם בן שופן. בסגנון המיוחד לה, היא מתארת את הסיפור שלה, שהוא במידה לא מבוטלת הסיפור של כולנו.

"לא נוצץ ולא זהב, כל אחד סוחב עליו, על הלב משקל כבד, פיסת שמיים", שרה אוריה בשיר שעליו היא מספרת: "אני חושפת בכל שיר נדבך קטן מהחיים שלי, ממנעד הרגשות והתחושות שלי ומהדרך שעברתי ועדיין עוברת. אני כותבת עליי אבל לא פחות על כולם. כי בסוף כולנו בדרך כזו או אחרת עוברים מסע ומתגברים על הקשיים שבדרך".

עטרה אוריה, צילום: יח"צ

לצילומי הקליפ של עטרה הצטרף דניאל גרנט, יוצר צעיר, דור ההמשך של צופית גרנט, שמבסס גם הוא את היצירה המקורית שלו בשנה האחרונה. בקליפ מסתמנת כימיה נהדרת של זוג מנצח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר